< Tilbake til oversikten

Hva skal du ha til middag i dag?

Summer sa for siden:

Jeg vet ikke helt og trenger inspirasjon. :cool:

Tusta85 sa for siden:

Jeg også. Jeg har en pakke kjøttdeig som kan brukes.

Summer sa for siden:

Kjøttboller i karrisaus med frosne grønsaker oppi?

Tusta85 sa for siden:

Neitakk. :p
Liker ikke karrisaus. :p

Kanskje det bare blir taco. :gruble:

Summer sa for siden:

Å, men jeg har jo så lyst på karrisaus.

Taco er jo absolutt bra. Med cherrytomater. (Nå skal du vel si du ikke liker det heller. :p)

Lisbeth sa for siden:

Jeg vet heller ikke hva jeg skal ha..men tror jeg vil ha noe med kyllling.. sambo spiser ikke kylling, men han skal bort i helga.. :)

Ciss sa for siden:

Lurer på om jeg skal lage meg det samme som i går, for det var så supergodt; Stekt cayennepepret biffkjøtt, minimais, løk, paprika og stangselleri, kokt brokkolli, majones og rå sukkererter på toppen. Ser fantastisk godt ut også!

nellie sa for siden:

Jeg har dilla på erter:P så her blir det stekte erter og sjampinjong med noe kyllingkjøtt!
Skulle egentlig vært lunchen min, men var flink jente og sparte det, sånn at jeg har noe å glede meg til

nellie sa for siden:

og masse setersmør selvfølgelig:D

Tusta85 sa for siden:

DET liker jeg! :D
Men jeg ble møtt av feberbarn i bhg og da ville jeg ikke dra henne med på butikken. Så kjøttdeigen blir putta i kjøleskapet og tomatsuppe lages om en liten time.

Summer sa for siden:

Vi endte opp med stekt fiskepudding med rotmos til ungene og rotmos og stekt torsk til meg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.