Tess sa for siden:
Jeg har fått fetere hud i ansiktet, etter at jeg startet på ketolyse. Dette har sikkert en ganske logisk forklaring, ved at fettinntaket er mye større. men det er plagsomt. Opplever noen av dere dette? Noen tips?
Tess sa for siden:
Jeg har fått fetere hud i ansiktet, etter at jeg startet på ketolyse. Dette har sikkert en ganske logisk forklaring, ved at fettinntaket er mye større. men det er plagsomt. Opplever noen av dere dette? Noen tips?
JenJen sa for siden:
Jeg merket også det i begynnelsen, i tillegg til at jeg fikk masse nupper.. Eneste tipset er å bruke en god rens og dagkrem tilpasset akkurat din hud. Jeg liker Dermalogica sine produkter, men hver sin smak :)
Pearl sa for siden:
Huden min er blitt finere faktisk, men jeg har i utgangspunktet ganske tørr hud. :)
nordlandsjenta sa for siden:
jeg har ikke merket noe forskjell på verken hud eller hår... har delvis ganske så tørr hud faktisk...:p
Mosepjusk sa for siden:
Jeg har også fått veldig fet hud etter jeg startet på Ketolyse, og her om dagen gikk det opp for meg hvorfor:
Jeg steker bacon hver morgen!
Ansiktsvasken tar jeg FØR jeg lager frokost, men det lønner seg nok kanskje å ta en liten ansiktsvask etter frokost også :p
GOD HELG!
Smula sa for siden:
Det kan være en overgangsperiode... kroppen kvitter seg med uhumskheter fra det gamle kostholdet. I boka står det at de fleste får bedre hud etter hvert.
Jeg er en av dem som ikke merker noe forskjell, da...
Tuppen sa for siden:
jeg slet mye med kviser før jeg startet her... men etter ett par uker med ketolyse og fram til nå er det sjeldent jeg får kviser :D så bare gi det tid :klem:
Tess sa for siden:
Høres bra ut. Bacontipset skal jeg ta til etterretning :)
energibunten sa for siden:
jepp, jeg får problemer når jeg spiser for mye sukker eller karbo generelt. Flass, utslett og kviser har forsvunnet....
bibi sa for siden:
Jeg merker også at jeg har fått fet hud. Men jeg hadde veldig tørr hud før jeg begynte på kuren - så jeg synes det bare er bra.
arkine sa for siden:
jeg har fått kjempefin hud etter jeg begynte på denne kuren , var knusktørr før
men nå er det rene barnehuden
beths sa for siden:
Har gått på lavkarbo før og da fikk jeg helt ren, glatt hud. Denne gangen har jeg fet hud og kvisene popper fremdeles opp etter 2 mnd... Visst kan man rense men det ser ikke ut til å løse problemet.
Skjønner ikke hvorfor det er stikk motsatt denne gangen i forhold til sist. Tror ikke jeg spiser SÅ annerledes.. bortsett fra at jeg den gangen økte karbohydratene hver uke og det gjør jeg ikke nå.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.