< Tilbake til oversikten

ella revealed -

Nille sa for siden:

Poster dem her jeg, - dessverre er de uklare. Sønn med skjelvne hender og nytt kamera....

10min gammel

Ella Sover

Ella er våken

Huldr sa for siden:

Nydelig lita tulle, da!!!

Scilla :klem:

Marit sa for siden:

Flotte bilder Nille.:)

En søt liten jente.

guro sa for siden:

Nå koser du deg nå Bestemor! Fortsett med det. NYT!!

elian sa for siden:

Ååååååå..... Så nydelig........ :p

JEG FÅR IKKE LYST PÅ BABY IGJEN!!! JEG FÅR IKKE LYST PÅ BABY IGJEN!!! JEG FÅR IKKE LYST PÅ BABY IGJEN!!! JEG FÅR IKKE LYST PÅ BABY IGJEN!!!

Prøver bare å overbevise meg selv... :o :confused:

Fedonisten sa for siden:

SUKK

[font=Comic Sans MS][/font]
For en fantastisk tid du har foran deg!
SUKK

MHM sa for siden:

For ei deilig tulle Nille! Også så mye hår! Det er moro etterhvert som de vokser til, men det er jammen noe spesielt med barseltida også. Jeg tenkte mer på hva slags UNDER det er den første tiden, enn hva jeg gjør nå som de er større. Og de første dagene og ukene er de så SKJØRE. De appelerer til omsorgs- og beskyttelses-instinkter.

Kos deg med Ella!

Iset sa for siden:

Herlighet så skjønn! Blir babysyk igjen jeg nå.... Husker den herlige barseltiden.
Bildene var da ikke uklare, de var jo kjempefine!!
Jeg fikk ikke sett videoen, var noe galt her. :(

magdalena sa for siden:

For et nydelig nurk!Nå har nå jeg hvertfall lyst på en til...:o Fikk heller ikke fram filmen..?:confused:

Nille sa for siden:

Takk alle sammen !!
Det tar en 3-4 min å laste ned videosnutten sier Iset - hun fikk det til til slutt !! Den er på 22 MB og svær !!

magdalena sa for siden:

Jeg fikk sett den tilslutt,det tok omlag tre minutter å laste den ned.Helledussen for en skjønn baby altså!Blir helt varm om hjertet jeg.:p

Summer sa for siden:

Kjempe nydelig NIlle! Helt herlig.:)

meg ut før babylysten tar overhånd.....;)

melene sa for siden:

Vet hvordan du har det... Men fra for noen år siden å få krampe i eggstokkene hver gang jeg så en baby, er jeg nå mer på "å så kjekt å låne OG levere tilbake".
Det må være alderen...

Carbokiller sa for siden:

For et nydelig lite menneskebarn! Det er like vidunderlig og et like stort mirakel hver eneste gang synes jeg. Og lille Ella er veldig heldig som har en sånn flott og sterk og stolt bestemor som kan gi henne så mye som hun vil trenge i livet sitt av sunn bagasje!

Nille sa for siden:

Tusen takk alle sammen ! :o

Har vært og besøkt lille nurket i kveld.... Såååååå nydelig - en helt perfekt liten Ella. Fikk holde henne en stund også. Innbiller meg at hun fulgte med når jeg snakket til henne, men det er vel litt tidlig enda. Sterke små never har hun iallefall...holdt jeg fast i fingeren hele tiden.

Litt vanskelig å være objektiv.... :p

magdalena sa for siden:

:snill: :love: :love: :snill: SMELT

Lurer på om jeg skal stikke hull på gummiene i kveld,jeg!:uskyldig:

:engel_ikk

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.