Ser det er en del her som har veldig flotte dyr, jeg har alltid hatt lyst på katt. Men fikk denne linken av en som trenger kattepasser... uk.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg
Ble litt usikker på om jeg skal utsette meg for slikt :rolleyes:
jeg skaffet meg katt min sønn maste i ti år , han fikk katt , han flyttet. jeg sitter her med katta
og alle ulumskene som den drar inn både levende og døde mus
så tenk deg godt om
men er koslig med katt da
Heheheh... tatt fra virkeligheten den der? Selv med baseballkølla! ;-)
Jeg har aldri hatt eller brydd meg om katter noe særlig, inntil for 2 år siden.
Da bestemte min bedre halvdel seg for å anskaffe en liten søt kattunge.
Men det å ha en sånn liten skapning i huset har gitt meg et helt nytt perspektiv på verdien av liv. Det være katt eller menneske!
Katter en generelt utrolig mye smartere enn de får kreditt for!
Vår gjesper nå på kommando og har faste plasser som den får lov til å legge seg på.
Den kommer med et kort og konsist "mjau" for å bli sluppet ut og klorer for å bli sluppet inn. For ikke å prate om når den på natterstider blir leken og dets bytte er 1 stk. trøtt husfar på vei til kjøkkenet. Mangt et skjellsord har blitt født under slike unntakstilstander :)
Joda, det er en kjekk ung kattemann det der. Dessverre tok madammen i huset det valget at han skulle få en tur på snippedi-dooda ekspressen.
Personlig synes jeg i ettertid det var litt dumt, for katten er både intelligent og snill. Så det hadde vært greit om genene kunne vært videreført. Men men... som de sier: shit happens :confused:
eller kanskje snipp happens :)
Hva skal man med vekkeklokke når man likegodt kan bruke en katt? ;)
Jeg er et typisk B-menneske og det er ikke få ganger jeg har holdt på å forsove meg om morgenen. Men da har katten sørga for at jeg har kommet meg opp av senga likevel. Pus vet når det er tid for mat, så hvis jeg ikke kommer meg opp av senga i rett tid må han hjelpe meg. Heldigvis har han ikke brukt klubbe, men han er til gjengjeld utstyrt med skarpe klør og tenner.
Åh, jeg fikk bare kjempelyst på katt, jeg!! Og savner pusen til søstra mi i Trondheim. Har vært utsatt for vekking fra den flere ganger - det var mistenkelig likt videoen ja :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.