Er det det samme?
Kommer nettopp hjem far helsekosten, og studerer innkjøpene litt nærmere.
Ba om soyaprotein, og regna da med at jeg fikk det.:rolleyes:
Men, på den 750 gram tunge pakka, som forøvrig kosta nærmere 300 spenn, står det:
Multipower
Professional whey
Ultrafiltrated whey protein
+Hydrolyzed protein concentrate
På innholdsfortegnelsen står det Myseproteinkonsentrat (91%) og så diverse.
Karb. innhold pr 100 gr tørr vare er 10 gr.
Hadde forresten ikke nøytral smak, så jeg endte opp med vanilje. Kjekt til brødene jeg skal lage, tenker jeg.:p
Det er ikke det samme nei, men du kan bruke begge deler. Dog uten smak, jeg ville ikke akkurat ha brukt vaniljesmak i brød. :p
Du må lese utpå bokser og sånt vet du, kan ikke bare gå ut fra at du får riktig. Har brent meg på den før jeg, så jeg leser alltid godt på det jeg kjøper om jeg er usikker.
Hm, ok. Regna jo med at dama kunne sakene sine. De fikk inn nøytral smak i morgen, men jeg var utålmodig da se.
Det er jo bilde av et glass på utsiden, kan jeg bruke dette i smoothie f.eks?
Enten får jeg jo bytte pakka, eller finne noe fornuftig å bruke den til.
Hvis jeg var deg, og du ikke har kommet i skade for å åpne pakke ville jeg gått tilbake med den.:) "10 gram karbohydrater pr 100 gram pulver"?:rolleyes:
Jeg har to typer soyaprotein, en smaksnøytral, og en med vaniljesmak. De har begge mindre enn 1 gram karbohydrater pr 100 gram vare.:D
Oj ja, i rent myseprotein og soyaprotein er det jo rundt 1 gram, ofte mindre. Bytt den, da kan du også bruke den til alt, både brød, kaker, pannekaker, vafler, pizzabunn osv. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.