Petronella sa
for 16år siden:
Jeg skal bestille meg tortillas enten fra Dialife eller mindresukker tenkte jeg. Vet at Mama lupe's får mye skryt, men er det noen som har smakt disse LowCarbTortillas:
www.mindresukker.com/produkter/tex_mex/23493__low_carb_tortillas_large_9-inch_burrito_zise/
Hadde satt kjempepris på tips til hvilke som er best :D
Lisbeth sa
for 16år siden:
Jeg synes de smaker likt. De fra mindresukker er større, så jeg synes de funker bedre som pizzabunn. Men de er vel utsolgt for tiden??
Petronella sa
for 16år siden:
Lisbeth sa:
Jeg synes de smaker likt. De fra mindresukker er større, så jeg synes de funker bedre som pizzabunn. Men de er vel utsolgt for tiden??
tenkte jeg skulle sende dem en mail å høre når de får inn igjen :)
noen som anbefaler noe annet fra mindresukker hvis jeg først bestiller derfra? :)
Sugarpill sa
for 16år siden:
Jeg synes ikke at de fra mindresukker.no er like gode som Mama Lupes'.
Chocolite peanut chew er kjempegode, smaker som ekte vare!
Eilan sa
for 16år siden:
Hm, mama lupes har 60 kcal og 3 net carbs pr tortilla. Disse her har 80 kcal og 5 net carbs. Jeg ville nok gått for mama lupes :)
Lisbeth sa
for 16år siden:
Eilan sa:
Hm, mama lupes har 60 kcal og 3 net carbs pr tortilla. Disse her har 80 kcal og 5 net carbs. Jeg ville nok gått for mama lupes :)
Men Mama Luprs veier 36 g, og de andre 62 g. Dvs at pr 100 g har mama lupes ca 160 kcal og 8,3 kh, mens de andre har ca 130 kcal og 6,3 kh..
Eilan sa
for 16år siden:
Å :eek: Da trekker jeg det nok tilbake! Hm, bestille disse tro?