< Tilbake til oversikten

gjør eg riktig?

Sonna sa for siden:

Hei
har eindel spørsmål angående Atkins.har prøvd siden 1.6 i år og har gått ned 13 kg. så det er jo bra.:)
men lurer på hvor mange måltider pr dag? har hadt to kansje tre.:confused:
kan eg drikke pepsi max og spise baconsvor for det står jo 0 karbohydrater:confused:
Har hørt om ein karbohydratteller hvordan får en tak i det?
kansje noen kunne hjelpe meg litt?
takk

Nille sa for siden:

Hei og velkommen !
Gratulerer ved flotte resultater foreløpig !! Det er kjempeflott med 13 kg siden 1/6 !! :D :D

Dette blir fort & gale..... har kort pause på jobben, skal prøve å svare deg så godt jeg kan !

Du kan godt spise baconsvor hvis du holder deg til det "ekte" som heter svor og hvor næringsinnholdet står på posen. Hvis du spiser mye kan du få vann vann i kroppen, men det ser ikke ut til å være noe stort problem for deg....

Når det gjelder Pepsi hae den kunstig støstoff Aspartame som kan være allergifremkallende og har masse andre bivirninger - for noen.... Andre ser ut til å tåle det bra, men for optimalt resultat bør du kutte ned forbruket og heller drikke vann. Vann er veldig viktig på Atkins - masse vann. men tåler du Pepsi er det jo ditt valg hva du vil gjøre.

Du bør spise MINST 3 måltider til dagen. Aldri la det gå mer enn 6 timer mellom måltidene (for optimal forbrenning bl.a.). Du kan godt spise flere med kortere mellomrom.... men ikke færre og lengre fra hverandre.

Næringstabell får du i bokhandelen. Her i forumet finner du en her:
Næringstabell - norsk
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=299

ellers om du er passe god i engelsk www.fitday.com

Det finnes også noen linker under Cyberjunkie nedest på forumlista vår !

Skal tenke litt og svare mer når jeg kommer fra jobb !! :)

HP sa for siden:

Hei Sonna!

Det gikk jo fint det! ;)

Fler ressurser:
www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html

Også har vi fått lenkeregister:
www.lavkarbo.no/lenker Dette er fortsatt under oppbygging...

Men til spørsmålet om du gjør riktig: Så trenger vi at du opplyser litt mer detaljert hva du spiser. Hvor mye, om du spiser grønnsaker, 'sukkerfrie' produkter, og hvor langt du har igjen til målet.

Velkommen til oss! :snill:

Sonna sa for siden:

Hei Nille :p
hyggeligt av deg å svare.og fikk vertfall svar på hva eg lurte på.
men har jo mange ting eg ikke er helt sikker på.:o
takk

Marit sa for siden:

:)

Hei Sonna!

Velkommen hit. 13 kg siden juni, det er jo kjempebra.

Er en av de som drikker pepsi max her, klarer bare ikke å holde meg unna:rolleyes:

Men det er som Nille sier, best med vann:D

Lykke til videre, du må bare spørre å grave, for her finnes nesten all svar.
Tror jeg da!!!!!!!!

Marit.

Sonna sa for siden:

Jo var ikke såå vanskeligt. eg spiser salat ca 6 dl til dagen og ellers kjøtt( fisk,kylling,kåtteleter) reine produkter ikke noe sukker. ikke altid eg har salat til alle måltidene og har da all salaten til et måltid. synnest denne kuren har virka godt. mål nr 1 er 7 kg til for skal ta operasjon.så må eg ned til 75 kg eller det og det er 20 kg til så det haster jo akurat ikke, herligt og være mett å alike vel gåd ned i vekt.

Sonna sa for siden:

Hei Marit
tror eg er hekta på pepsi max :rolleyes:
får prøve å drikke mere vann da takk for tipset nille:D
håper derre og har ein god gang med atkins?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.