< Tilbake til oversikten

Alternativ til cocosasjokkis

Tess sa for siden:

Bland smeltet cocosa med proteinpulver med jordbærsmak (finnes det banan, forresten?), natreen og fløte. Kjøl ned..
Bland ingrediensene etter smak.

Zincite sa for siden:

Et annet alternativ om noen har lyst å prøve. Jeg syntes det smakte godt i alle fall :p
Smeltet cocosa forsiktig i vannbad og kjørte inn noen bringebær og et dryss bourbon vanilje med stavmikser. Kan naturligvis søtes, men synes selv det ikke er nødvendig. Har ikke isitbrett, så heller alt bare i et krus jeg har (sånn te krus med lokk) og spiser med skje. Lar det først få en tur i kjøleskapet, men nå på vinteren har jeg det såpass kjølig på kjøkkenet at glasset står på benken.

Zincite sa for siden:

Et annet alternativ om noen har lyst å prøve. Jeg syntes det smakte godt i alle fall :p
Smeltet cocosa forsiktig i vannbad og kjørte inn noen bringebær og et dryss bourbon vanilje med stavmikser. Kan naturligvis søtes, men synes selv det ikke er nødvendig. Har ikke isbitbrett, så heller alt bare i et krus jeg har (sånn te-krus med lokk) og spiser med skje. Lar det først få en tur i kjøleskapet, men nå på vinteren har jeg det såpass kjølig på kjøkkenet at glasset står på benken.

quebec sa for siden:

men hvilken type bruker dere???

Iset sa for siden:

Hvilken type hva da? Proteinpulver? Det finnes utrolig mange, bare gå på en helsekost eller i en sportsforretning og les på antall karber på baksiden. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.