lillestine sa for siden:
hei.
Gått ned ca 5,5 kilo siden 1.januar, med innlagt operasjon, oppkastsyke og ferietur...fra 82,5 til 77,0 pr. i dag
Jeg spiser slik omtrent hver dag:
frokost: 2 ss udos choise, 2 små skiver lavkarbo-brød (1,5G pr skive), masse smør, salami, agurk, vitamintilskudd, vann
lunsj: salat m isbergsalat, litt rødløk, agurk, selleri, rømmedressing, kyllingfilet eller tunfisk etc, mest av kjøttet
middag: 2 ss oljer igjen, masse av kjøttet, gjerne i en slags rømme eller creme fraiche-saus, noe grønnsaker, men begrenset
kveldsmat: 2 ss oljer, enten rester etter middagen, salat m masse kjøtt og dressing, eller 2 små skiver lavkarbobrød som frokost
Av og til en lavkarbosjokolade med 2Gkarber, av og til litt sukkerfri gele, av og til bacon crisp, av og til mandler kvernet sammen med rapsolje (750 gram mandler, 3 dl olje).
Jeg er dessverre ikke glad i ost, bacon, egg og mye annet "fett og godt", og mye av kjøttet jeg spiser er nokså magert. jeg fyller altså på med masser av oljer og så mye rømme etc jeg klarer...
For øvrig trener jeg litt: prøver å holde meg til to spinning i uka (det går topp på denne kosten, har masse energi, det er verre med tid...), styrketrening og turer ute.
Men: er dette ok???