< Tilbake til oversikten

Spise lunsj ute - lavkarbo, hvor?

Fisken sa for siden:

Jeg lurer på om noen kjenner til noen spisesteder i Oslo hvor man kan bestille seg lavkarbomat uten at det blir for omstendelig?

indi sa for siden:

Hver gang jeg er i oslo er jeg innom BIT på byporten for de har verdens beste marinerte kyllingkjøtt i salat som du kan velge selv, med verdens BESTE pesto til...
Ellers er der jo lassevis med plasser hvor du kan kjøpe kjøtt... Egon foreksempel?

Smurfine sa for siden:

BIT ligger ikke den på oslo city? Men er enig, de har verdens beste salat, er veldig glad i tunfisksalaten jeg da

Tuttan sa for siden:

Vet ikke hvor i Oslo du befinner deg, men cafeen Lille Persille på Bryn Senter har en super salatbar som egner seg for oss på lavkarbo. Bruker den både når jeg er på Ketolyse og generell lavkarbo.

I sentrum kan jeg ikke komme på noen steder, og skulle gjerne hatt et tips selv....

indi sa for siden:

Er BIT på begge steder, jeg kommer jo alltid med flytoget, og byporten er nærmere enn oslo city:)

Georgine sa for siden:

Egon: Bestill tacoplatte og be de droppe nachos og mais og heller ha på mer av det andre. Ligger på Byporten.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.