Smurfine sa for siden:
Jeg har fulgt ting ganske til punkt å prikke i dag, å nå sitter jeg med en heidundrande hodepine :(
Normalt eller kan det komme av andre ting? Om det er lavkarbo er dette en forbigående bivirkning?:confused:
Smurfine sa for siden:
Jeg har fulgt ting ganske til punkt å prikke i dag, å nå sitter jeg med en heidundrande hodepine :(
Normalt eller kan det komme av andre ting? Om det er lavkarbo er dette en forbigående bivirkning?:confused:
Tuppen sa for siden:
helt normalt- og det er forbigående ;) drikk masse vann :klem:
Smurfine sa for siden:
:o så bra da, eller ikke bra kanskje. Vil jo si at jeg gjør noe riktig ihvertfall :D
Gerd sa for siden:
Hei.
På en ketogen diett er det normalt med bl.a hodepine og andre bivirkninger.
Hva slags diett/filosofi følger du? Ketogen?
Smurfine sa for siden:
Vet ikke helt hva jeg følger jeg, men først så tenkte jeg å følge ketolysedietten, nå går jeg vel lavkarbo ala lindberg/ketolyse kanskje. Men iblander mer karber enn man gjør i en sånn diett jeg da siden jeg ammer. :)
Gerd sa for siden:
OK :)
Det er i verfall viktig at du får i deg masse vann og grønnsaker. I begynnelsen mister man ofte en del vann fra kroppen og blir nesten litt dehydrert. Så bøtt innpå med vann :)
energibunten sa for siden:
Dette at man mister vann tror jeg kan endre det osmotiske trykket i kroppen. Cellene inneholder mindre vann, rett og slett.
Og så reagerte jeg litt mer på variasjoner i blodsukker enn før.
Så drikk vann og vær flink med å holde blodsukkeret stabilt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.