Jollers sa for siden:
Hvor mange egg spiser dere pr. dag ? Da tenker jeg på rene egg som i kokt/stekt egg, omelett og eggerøre.
Jollers sa for siden:
Hvor mange egg spiser dere pr. dag ? Da tenker jeg på rene egg som i kokt/stekt egg, omelett og eggerøre.
Tuppen sa for siden:
gjennomsnitt 5-8 pr dag :D
Brumm sa for siden:
Ca 2 og det er til frokost. Noen ganger mer da.
Iset sa for siden:
Jeg og vesla mi (på 4) er veldig glade i egg, så vi spiser vel mellom 2 - 4 egg hver per dag.
nordlandsjenta sa for siden:
2 egg for dag her...:)
Summer sa for siden:
Jeg spiser vanligvis 6 egg om dagen.
Distrea sa for siden:
oioioi... noen skikkelige egg lovers dere :p 8 :eek:
jeg blir veeeldig lei egg, så to holder for meg
Isemor sa for siden:
2 holder lenge for meg og.Men det hender jo at jeg smeller til med en omelett på kvelden også,da ryker det med 3 egg bare der;)
Jollers sa for siden:
egg er snadder, jeg har alltid elsket egg og nå kan jeg spise så mye jeg vil. hurra!
5 idag :D
Photobscura sa for siden:
3-6 som regel.
Homer Simpson sa for siden:
6 pluss minus for min del. Blir aldri lei av egg...
Photobscura sa for siden:
Samme her, helt utrolig, blir aldri lei! Tre kokte egg til frokost hver eneste dag :D
Millsi sa for siden:
Spiser ikke egg hver dag,jeg...noen ganger kan jeg spise 4,mens andre bare 1.
medas sa for siden:
Spiser gjennomsnittlig 3 egg pr. dag. Er litt lei av alle eggeboller, lapper osv, men rent kokt og stekt egg går jeg ikke lei:D
blåbær sa for siden:
2-5 egg på meg, tror jeg. Varierer litt da, men har nesten alltid minst to egg til frokost, med variert framgangsmåte.
Tuppen sa for siden:
kokt egg er noe jeg aldri blir lei av.. men omelett o.l... :eek: de kan jeg bli fort lei av.... men kokt egg!! yummis
Ignite sa for siden:
Jupp, kokt egg er snadder. blir to til fire om dagen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.