Idag gikk jeg på en kjempe smell på dag 7 av mitt Skaldemans prosjekt. Årsaken var at jeg var dårlig forberedt da jeg måtte bort og til slutt måtte jeg spise. Det eneste kjapt tilgjengelige var tre brownies og en bolle fra SevenEleven og de spiste jeg. Da jeg til slutt kom hjem spiste jeg en Skaldemans riktig rett og nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet.
Hvor mye betydning har dette i det store og det hele? Noen med lignende erfaring?
Enig med Georgine. Men vil gjerne legge til at du bør prøve så godt som mulig å holde deg til dietten.
Ble litt nysgerrig på tre brownies og en bolle? Kjøpte du de... eller bare lå de på benken hjemme? Lønner seg å ha ennet hjemme enn slike ting ;)
Feks bacon svor, sånn snacks. en grei pose å ta i farten hvis man ABSOLUTT ikke har tid til noe annet og den metter faktsik litt når man er i ketose.
og hvis det er slik at du KJØPTE det på veien, så hadde det vært bedre å kjøpt en bacon pølse eller to :D
Jeg var låst så jeg kom ikke på butikken og det var det eneste som var der og jeg er svak fortsatt:( Så nå frykter jeg at morgendagens måling av vekt kommer til å gå dårlig og ødelegge motivasjonen:eek:. Men har lært at jeg burde planlegge bedre, men rakk ikke det idag desverre:)
Men har lært mye denne uken og det er blandt annet at jeg kan gå uten karbs og det føles veldig bra:D
Så lenge man reiser seg fort igjen etter fall og lærer litt så man ikke snubler så ofte så går det bedre og bedre etterhvert.
Det trenger ikke ha så mye å si for vekta. Hvis du venter ett par dager ekstrs med å veie deg så er du sikker på at det vannet som du kanskje lagret er borte igjen.
Hehe, ja, lærte en gang at man lever 90% riktig og 10% feil på en lang diett:cool:
Mine 10% røk igår...hehe!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.