< Tilbake til oversikten

Jeg er lei ...

aggie sa for siden:

Uff, nå er jeg litt deppa. Har vært i ketose 17 dager. Gikk ned 3 kg de første 7 dagene, har stått nokså stille siden. Har vært flink å gå tur, svømt eller trent litt styrke hver dag. Noen ganger flere økter til dagen.
Merker at kroppen er fastere, men i dag er jeg litt deppa. Slutta å røyke for 1/2 år siden, har lyst på røyk, og sjokolade og is eller boller....

Depp, depp,,,

Kyrre sa for siden:

Hei hei, ikke depp, tenk noen positive tanker........Tenk så mange som ikke har holdt ut i 17 dager, du er kjempeflink. At du attpåtil har sluttet å røyke er jo fantastisk for kroppen din.

Lisbeth sa for siden:

Huff..det er kjedelig med sånne deppedager.. Hvis du klarer deg i dag uten å sprekke, ser alt kanskje lysere ut i morgen :klem:

aggie sa for siden:

Takk for trøst,

jeg har ikke sprukket. Bakte ketolysebrød for første gang og spiste varmt brød med smør og ost. Deilig!! og så ble jeg så mett!! - jeg er fortsatt i ketose, men føler at magen er helt full. Det er litt forvirrende. Kanskje jeg spiser for mye, rett og slett?

MorStine sa for siden:

Så utrolig flink du er. Både karboabstineneser og røykeabstinenser på en gang. Synes du er knalltøff:tilber: Bøyer meg i støvet!

Og så flink som du har vært og fortsatt er, har jeg stoooor tro på at du skal klare både røykeslutt og kostomleggning som en drøm!

Keep up:heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.