Uff, nå er jeg litt deppa. Har vært i ketose 17 dager. Gikk ned 3 kg de første 7 dagene, har stått nokså stille siden. Har vært flink å gå tur, svømt eller trent litt styrke hver dag. Noen ganger flere økter til dagen.
Merker at kroppen er fastere, men i dag er jeg litt deppa. Slutta å røyke for 1/2 år siden, har lyst på røyk, og sjokolade og is eller boller....
Hei hei, ikke depp, tenk noen positive tanker........Tenk så mange som ikke har holdt ut i 17 dager, du er kjempeflink. At du attpåtil har sluttet å røyke er jo fantastisk for kroppen din.
jeg har ikke sprukket. Bakte ketolysebrød for første gang og spiste varmt brød med smør og ost. Deilig!! og så ble jeg så mett!! - jeg er fortsatt i ketose, men føler at magen er helt full. Det er litt forvirrende. Kanskje jeg spiser for mye, rett og slett?
Så utrolig flink du er. Både karboabstineneser og røykeabstinenser på en gang. Synes du er knalltøff:tilber: Bøyer meg i støvet!
Og så flink som du har vært og fortsatt er, har jeg stoooor tro på at du skal klare både røykeslutt og kostomleggning som en drøm!
Keep up:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.