Allerede i neste uke skal jeg til pers..
Gruer meg selvsagt, men det skal bli godt å få det gjort.
Får det dekket av det offentlige - skulle vel bare mangle.
Etter et relativt stort vekktap sier det seg selv at det blir endel løshud.;)
Dette er jo spennende ! Du må holde oss informert her. Sikkert flere som kunne tenke seg det her inne, men ikke tør !
Hvor lenge siden er det du nådde målet ditt ? Kjenner et par stykker som har tatt bukplastik. Det er helt fantastisk hva de kan få til. Den ene går i bikini og det syns ikke engang (arret mener jeg - det syns jo at skinnet er vekke - hu er så stram og fin atte !)
Jeg har slanket meg litt over et år.
Vekta har vist et vekttap på et kilo per uke, ganske jevnt hele tiden.
Det har vært både spennende og lærerikt dette året.
Man vet det meste om slanking etter å ha gjennomgått dette.
Legen lovte meg stram og fin mage som en tenåring - og det gleder jeg meg til!
GRATULERER - tenk, nå skjer det virkelig! Kjenner at jeg er spent på dine vegne - og skulle gjerne ha sett resultatet. Men du forteller vel, gjør du ikke?
[size=3][/size]
Lykke til - veldig spennende - gleder meg med deg!!
[size=3][/size]
:klem:
Heia du! Gleder meg særdeles på dine vegne ja :D Jeg skulle gjerne visst hvordan du fikk dekket denne operasjonen, altså hvordan du går frem. Skal du opereres på en privat klinikk, siden du har fått time så raskt? Håper på litt info fra deg. Lykke til!!
Fantastisk, Kanel! Det var belønningen sin det tenker jeg! Som overgår både penger, flaxlodd og aromaterapi! (Som vi dødelige blir belønnet med...;) ).
Jeg har sikkert sagt det hundre ganger før, men: Du har verdens deiligste nick! :D
[color=indigo][/color]
Jeg måtte først ha henvisning fra min fastlege og det gikk greit, for jeg behøvde ikke vise han magen engang.Jeg hadde på forhånd kikket på www.frittsykehusvalg.no for å vite hvor jeg kunne få det gjort snarest, og dessuten nært hjemstedet.[color=#4b0082][/color]Så fikk jeg brev fra sykehuset og innkalling til konsultasjon etpar uker senere.Her var jeg veldig nervøs og redd for at legen skulle kaste et blikk på magen og bedyre at dette får du nok ikke igjennom;) Men legen var grei han, kikket på magen og operasjon, det skulle jeg få.[color=#4b0082][/color]Ble satt på venteliste og har ventet fire måneder, det er jo ikke allverden.Jeg skal opereres på et offentlig sykehus.
Lykke til med bukplastikken. Det unner jeg deg virkelig. Håper de tar pent vare på deg på sykehuset, ellers kan du si at Carbokillern kommer å SETTER SEG PÅ DEM!! Og jeg er ennå STOR altså!!!
Det blir sikkert kjempegøy med "ny mage", og tenk... du må sikkert ned et par buksestørrelser når dau-kjøttet blir borte også.
Skulle forresten gå å få kvantumsrabatt på det der. Så kan vi melde oss på alle vi som har hengemager etter både unger, keisersnitt og vekttap. Så kan de ta oss på løpende bånd. Hadde ikke vært så dumt.
Nå bruker jeg fra før str 36 så jeg håper virkelig jeg ikke ender opp i barneavdelinga..
Nå er det ellers slik at operasjonen ble utsatt fjorten dager, så jeg går her enda med min mage, sommerfugler i magen og gruer meg stadig mer..
Skal legges inn rett over helga, så om en uke ligger jeg nok på sykehuset og studerer min nye flate mage!
Ellers har jeg ikke veldig mye løshud, til tross for et stort vekktap, huden har gått veldig fint tilbake av seg selv.
Jeg har sett mange som er mye verre, og de har "bare" gått igjennom graviditeter.
Haha.... ja kanskje du ender opp i barneavdelingen? Nei, får da ikke håpe det. Synd at timen er utsatt. Det er så ergelig når man endelig er innstillt på det. Men sånn er sykehussystemet. Vi krysser fingre fortsatt for deg her inne, og håper alt går fint!!!
Nå er det bare to dager igjen!
Har spist mengder med cvitamin, solhatt og curamed - alle er jo så forkjølet og folk hoster og harker rundt meg.
Jeg vil jo ikke ha operasjonen utsatt nok en gang på grunn av forkjølelse.
Kjenner ikke noe til det enda, så jeg holder meg nok frisk.
Lykke til med operasjon, Kanel. :klem:
Kom snart innom en tur og fortell hvordan det er med deg da....
Regner med du skal inn i morgen...eller ble du innlagt i dag tro.Hm?
Ja jeg har tenkt på deg i dag og skal tenke på deg i morgen. :goodluck:
Blir innlagt idag..-Bagen pakket og magen er vond.
Har vært på do flere ganger allerede...Gruer meg ikke så til i morgen, mest til sykehuslukta som kjennes straks man er innenfor sykehusets vegger.
Vet dere,...egentlig har jeg skikkelig sykehusskrekk og er den pysa når det gjelder slik.
Mannen er blek og stille, og mamma var innom igår også hun var engstelig.
"Var nå dette nødvendig da? Legge seg inn til operasjon når man er frisk og rørig?"
Skal komme tilbake med en fyldigere rapport når jeg kommer hjem igjen, regner med det blir god tid til sånt!
Jeg krysser alt jeg har, unntaget beina (blir litt vanskelig å gå da) og tror at dette går kjempefint! Og er du redd så SI IFRA!! Da får du mye mer omsorg og pleie. De kan til og med gi den litt ekstra påfyll på likegladpillen/sprøyten hvis du er engstlig før operasjonen. For ingen vil ha en livredd pasient som de skal legge i narkose.
Sender mange gode vibber )))))))) og tenker på deg!
klem
Det gikk bare fint!
Nå etter fjorten dager har såret grodd pent, har ikke hatt vondt og ikke minst: Jeg har flat mage!
Flatere en jeg noen gang har hatt faktisk..
Selveste operasjonen var jeg veldig spent på, og jeg var temmelig nervøs da jeg ble trillet inn.
Men jeg sovnet raskt og så var det gjort.
Reiste hjem dagen etterpå, med operasjonsarr fra hofte til hofte.
Jeg kan nå gå i oppreist stilling..endelig...
Så fint, Kanel. har tenkt så mye på deg. Godt at du har fått bort sting og kan gå oppreist. Det er ganske slitsomt å gå sånn. Nå går det bare fremover skjønner du:) og til sommern kan du glede deg over lette klær og flat mage.
Gratulerer med velykket slankeprosess og operasjon. Gleder meg med deg:klem:
Gratulerer så masse..Tenk at du endelig har oppnådd målet ditt!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.