< Tilbake til oversikten

Sopp?

Trinelise sa for siden:

Hei!

Antar der ikke er lov for har lest igjennom hva som er tillatt, men det er noe som heter at det er lov å spørre....:)

Er det lov å spise champignonsopp i induksjonsfasen?

Hilsen Trinelise

Tuppen sa for siden:

du har jo lov å spise sopp.... men litt begrenset...

MorStine sa for siden:

Men går ikke du på ketolyse da? Har du induksjonsfase da?:confused: Eller har du nillingsuke el?

Tuppen sa for siden:

oi... kanskje jeg som misforsto her... når ho skrev induksjon så tenkte jeg automatisk på atkins induksjon... beklager....

Trinelise sa for siden:

Hei!

Du har helt rett i at Ketolyse er det jeg valgte i utgangspunktet, men etter 6-7 uker så har jeg kun gått ned 1 kg!:(

På mandag reiser jeg til Thailand på ferie, og har angst for vekta når jeg kommer hjem så jeg har tenkt tanken på om jeg kanskje burde gjennomgå induksjonen når jeg er vel hjemme igjen?

Vet ikke om jeg er helt på jordet nå....

Hilsen Trinelise

Trinelise sa for siden:

Det er Atkins induksonen eller "nilling" som jeg ser det også blir kalt jeg har i tankene.....

:)

Tuppen sa for siden:

da kan du spise sopp ja :) men i begrenset mengde :)

Trinelise sa for siden:

Takk og takk.... Men, begrenset mengde, vet ikke helt om jeg har begrensinger når det gjelder sopp.....:)

Sånn ca antall hvor mange gr kan jeg evnt bruke?

Tuppen sa for siden:

140-200 gr :)

Trinelise sa for siden:

Tusen takk igjen! Da er jeg redda!

Trinelise sa for siden:

Sjekka den linken, men fant ikke sopp der, så derfor måtte jeg spørre...

Tuppen sa for siden:

;)

forresten- såg jeg undervurderte soppen litt... står på listen at du kan spise 230-340 gr sopp :rodme: beklager....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.