< Tilbake til oversikten

Tror jeg på julenissen?

Trinelise sa for siden:

Det er merkelige greier, enda jeg vet så inderlig godt så har jeg lyst til å melde min interesse....sjekk vedlagte link.

Det er vel noe som heter, høres det for godt ut til å være sant.....ja da er det ikke sant!

Huff og huff..... www.dexon.no/

:confused:

Goggen sa for siden:

Ikke så rart at du ønsker å prøve. Det enkleste for alle hadde jo vært at det kom en pille for alt.....

Men som du er inne på, dette er nok bare et nytt tilskudd i markedet for å skumme fløte og stikke av.

Raske penger, og enda flere som eser enda mer ut.

Du skjønner sikkert hvor jeg vil.
Spar pengene!

Trinelise sa for siden:

Jeg skjønner så innmari godt hva du mener, det er jeg som er desperat, når ingenting funker så blir en dum og håper at det skal finnes en løsning....jeg reiser på ferie til mandag, og selvsagt gleder jeg meg, men det jeg tenker mest på er .....ferie og vekt når jeg kommer hjem! Sukk og stønn....

:eek:

Goggen sa for siden:

Jada, jeg forstår frustrasjonen din. Men dropp dette, bruk det heller på ferien!

Og OM du legger på deg 2-4 kilo i ferien er ikke det noen krise det heller. Tenk på at for å finne din vekt er resten av livet noe du må tenke på. Og da utgjør noen få dager ferie veldig lite.

Forsøk heller å ikke fråtse i ferien, men spise så fornuftig du klarer. Da er du bedre rustet til å fortsette når du kommer hjem også!

God ferie!

Gerd sa for siden:

Hør på Goggen :ja: Det han sier er helt rett :)
[i][/i]
Jeg har tidligere prøvd alskens slanketabletter i alle slags formater... Og tjukkere og tjukkere ble jeg... :o Ikke å anbefale...
[i][/i]
Nyt ferien din![i][/i]
:klem:

Trinelise sa for siden:

Takk til begge to, og jeg vet så inderlig godt at dere har rett begge to!
Men, 2-5 kg opp bruker jeg 6 mndr på å gå ned igjen......ikke rart en blir desperat!

Hilsen ei som sikkert bare er fryktelig oppgitt etter en tur på vekta i dag...

Ignite sa for siden:

Her trengs det en trøsteklem! Sånn, håper det hjalp litt :)

Trinelise sa for siden:

Det hjalp.....smilet kom ihvertfall frem!
Jeg blir bare så innmari oppgitt, har vært flink siden første uka etter nyttår, spiser mine 15 karb om dagen og tror jeg gjør det meste riktig.
Trener 3 ganger i uka, og en liten spasertur i ny og ne. Og mitt resultat er 1 kg ned etter alle de ukene! Huff og huff....

:rolleyes:

nellie sa for siden:

sier jo sitt at han "tidligere har jobbet som lege" :lol:
Neida..
her får du en klem til :klem:

Trinelise sa for siden:

Hehe.....det var godt sagt!

Takk for klem....og klem i retur, en til Ignite også, det glemte jeg isted...

:)

Ignite sa for siden:

Takker ! :)

Bayone sa for siden:

Skjønner godt at det er fristende, jeg har også vært fristet maaange ganger. Men har heldigvis motstått fristelsen. Tror nok det er å tro på julenissen ja, dessverre :p

blåbær sa for siden:

Haha ... (Teit ordbruk)

Syns alt slikt bare ser skummelt ut jeg! En pille som gjør at du mister vekt uten at du trenger å gjøre noe annet. Hva skjer i kroppen da? :eek:

Iset sa for siden:

Jeg lukket siden da jeg leste at vedkommende satte en BMI på 25 i kategorien "fedme-epidemi".

Romle sa for siden:

Den reagerte jeg på også :)

Men merkbart slank på 48 timer... Haloooo!!! :rolleyes: Skal de drenere deg for blod og vann da eller?? Eneste metoden for å bli merkbar slank på 48 timer er fettsuging.. :eek:.

Trinelise sa for siden:

God morgen alle sammen!

Våknet til sol og blå himmel i dag og ser litt lysere på livet igjen!
Det er like fasinerende hver gang når jeg nesten går i fella pga frustrasjon, jeg vet så inderlig godt at den dagen det kommer lettvinte løsninger for å gå ned i vekt så er det førstesidestoff i alle aviser, rett og slett pga fedme er ett økende verdensproblem! Og det finnes nok en del mer seriøse forskere enn sånne "julenisser" som markdedsfører b.la. Dexton 30!
Litt fasinerende er det også at de reklamerer stort med gratis til 1000 personer, for så å siden si at hver enkelt betaler kun for virkningsmiddelet i den utrolige pillen!
Sukk....så dum jeg er noen ganger!

Planen er FERIE, tenke litt på kosten de 15 dagene, men ikke fanatisk. Ikke veie meg når jeg kommer hjem, og så satser jeg på 14 dager på induksjonen, det verste med induksjonen er ikke noe rødvin på lørdagskvelden, det er nemlig min "belønning" for ellers å være ganske så flink resten av uka!

Ha en fin dag alle sammen!

Hilsen Trinelise

Iset sa for siden:

Ikke sant. :knegg: Det er helt absurd.

Tuppen sa for siden:

ja... jeg har fedme jeg... hmmm..... har sett på meg selv som litt overvektig..... men... så jeg er feit... siden jeg har bmi over 25...?? liker ikke han fyren der jeg....

Photobscura sa for siden:

Bra du la ut linken her, så fikk du tenkt over det:). Det finnes ingen enkle løsninger på dette området! Og så er det det langsiktige aspektet. En ting å gå ned i vekt ved hjelp av en pille, men hva med etterpå?

Jeg er kanskje en pedant, men en lege som skriver

kan muligens ha tatt brevkurs i allmenmedisin... :rolleyes:

Karin sa for siden:

Jeg reagerte også på en del stavefeil og tegnsettingsfeil. Og tenk at har gir 60 dagers garanti for at man får varig vekttap. Kan man motstå et sånt tilbud da?:rolleyes:

Bulldog sa for siden:

Reagerte på det selv... Et seriøst legemiddelfirma skriver ikke "ingridienser" :)

Bløff.

Photobscura sa for siden:

Ja, det var mer å plukke på der gitt, men jeg lo spesielt høyt av helserealiteten :lol:

bibi sa for siden:

...... nei, dette virker lite seriøst.......

Bulldog sa for siden:

Den var så drøy at jeg ikke så den en gang :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.