Nå har vbulletin omsider blitt det foretrukne forumprogrammet på norske nettsider, og det innebærer at vi alle ser mer eller mindre like ut.... Derfor kommer lavkarbo.no / karbojunkie med ny standard stil, den nåværende vil fortsatt være disponibel for dem som ønsker å bruke den... :snill:
Dere finner den nye som er under tilpassning via rullegardinen nederst. Jeg planlegger å tilpasse denne i flere fargetema, og fargelegge noen av ikonene som jeg synes blir litt blasse... :p
Den nye stilen er ikke fulstendig språk integrert enda, men alle lenker er på plass, så det er bare å begynne å bruke den! :D
Jeg setter pris på tilbakemeldinger om hvilke fargekombinasjoner som passer til de ulike alternative stilene! :ja:
Som nevnt, dere finner den ved å rulle helt ned på siden, og velge 'Professional Style' via rullegardinen til venstre!
.............og hva slags kostholds filosofi er det du følger da HP ?? DET står det ikkeno om på det nye "utseende" (som forresten var fryktelig kjedelig og fargeløst...) ....:o
Inntil videre fortsetter jeg med den gode gamle jeg.... :snill: Da er det mye lettere å svare folk og.....når man vet hvilket kosthold de har mener jeg....:p
fint med så duse farger. Det var liksom litt minimalistisk og stilig. Og så kommer fargene vi legger til mye bedre til sin rett. Dessuten var blånyansene kjedelige.
....kanskje det beste med endringen på lay-outen er at mannen min ikke kjenner igjen siden......så han tror jeg sitter og jobber med skolen..... :rodme: ....
Ja den var litt blassss må eg si. liker denne bedre:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.