< Tilbake til oversikten

Dr. Torkil! Lurer på ketolyse-kosttilskuddene

Minima sa for siden:

Har akkurat begynt med kuren og har rast ned i vekt til nå, men lurer på hva som er forskjellen på Ketolyse kosttilskuddene og vanlige kostilskudd? Kan man f. eks. bruke "alt-i- ett" tilskuddene med vitaminer, mineraler og antioksidanter i stedet og ev. hvorfor ikke?

Takknemlig for svar..:o

Hilsen Minima

Distrea sa for siden:

Forskjellen er at Ketolyse tablettene er spesielt tilpasset ketolysekuren.

men man MÅ ikke bruke de, selv om de passer best.

Ser du spør Torkil asså... men tok meg den frihet å svare litt jeg :D

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15298 Her er en nyttig tråd om hva pillene kan gjøre

MorStine sa for siden:

Tror ikke du får dekket alt med vanlige alt-i-ett tabletter altså. Får nok ikk eklemt inn alle de vitaminene og mineralene vi tar 4 ganger pr dag i de tablettene. Og siden de ikke skal tas sammen fordi de hemmer opptaket av hverandre tipper jeg at de ikke bør være i en og samme pille?!
Jeg sverger til akkurat ketolysetablettene fordi jeg ble så dårlig uten i høst...

isola sa for siden:

Jeg lurer også litt på disse pillene.
Hva er det man kutter ut når man går på ketolysekuren som gjør at man trenger disse tilskuddene? Eller burde man ta dem uansett?

Torkil sa for siden:

Hei
Jeg tror det er omtalt i boken hva effekten er.
Tablettene inneholder sterke antioksidanter som holder kolesterolet i sjakk, calcium som forhindrer beinskjørhet, kalium som forhindrer ubalanse i saltbalansen, magnesium som forhindrer leggkramper og optimaliserer energiomsetningen. etc etc.
Det er jo flere som har delt sine dårlige erfaringer med å forsøke uten tablettene.

De kan gi kvalme på grunn av mineralinnholdet ( oppløsningen i magesekken blir hyperton) og kan med fordel tas til mat. EVT med rikelig vann.

OG som nevnt mange ganger hemmer flere av mineralene opptaket av hverandre og derfor finnes det ikke en "Alt i en" tablett uansett hva reklamene sir.

Vennlig Hilsen
Torkil

elian sa for siden:

Hmmm... Kanskje det er grunnen til at jeg synes det går sakte ja...

Torkil!!! Send meg tabletter!!!! :D

Trenger forøvrig mer bakemix også, gitt :p

Torkil sa for siden:

Hei
Da må du på www.ketolyse.no eller kanskje du har en forhandler i nabolaget sjekk. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13407

Vennlig Hilsen
Torkil:)

Minima sa for siden:

Tusen takk for svar alle sammen!

Nå har jeg vært og kjøpt Ketolyse tabletter! :p

Hyper sa for siden:

Jeg har ikke tatt ketolysetablettene på lenge....Men fikk svar fra legen om at jeg hadde forhøyet kolesterol..

Det skremte meg litt, så nå er jeg i full gang med tablettene igjen..Så får vi se når jeg tar nye blodprøver:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.