Til middag i dag tenkte jeg vi skulle drikke opp den saften som stod på muggen i kjøleskapet. Heller drikke den opp enn at den ble tømt ut. Jeg drakk 3 mellomstore glass. Det er jo ikke karber i saften vi pleier å ha...helt til jeg kom på at detteva da en annen type saft!! Og jeg visste ikke hvor mye karber den inneholdt! Vi drikker vanligvis ikke saft,denne stod igjen fra helgen.
Viste seg at den inneholdt 1,2 karber pr ferdigblandet DL!!! Og mine glass var på ca 2 del. 2,4 pr glass! Måtte nesten le litt etterpå å da.. hehe:o
Og jeg skal sannelig jeg fikk blod på tann!!! Søtsuget mitt ble skikkelig trigget av hva det nå enn var i den saften!!! MÅTTE hive innpå med noen ruter sjokolade i sted. Sukkerfritt,men likevel. Har ikke hatt søthunger på leeenge!
Ja,jeg visste vel at kroppen min reagerer på søting,men så ille visste jeg ikke. Hehe. Har heldigvis ikke merket noe til denne søthungeren i dag. Lykkelig for det!!
:D Ja,jeg valgte søtt med "omhu" om man kan si det slik. hehe! Nå har jeg ikke testet stix i dag,men det kjenne sut som på kroppen at alt er som det skal ,)
Da er du en erfaring rikere! Så bra at du kan le av deg selv! :D :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.