Jeg har prøvd meg på et par tester med nyinnkjøpte ketostix, og nå gir de nesten ingen farge (heller ikke negativt) når jeg prøver å bruke dem :confused:
Betyr det at jeg har ødelagt dem med kontakt med luft? Jeg har hatt dem i 3 dager, så da synes jeg det er lovlig lite :mad: Har vært flink å ta de raskt ut også. Eller kan det være fordi jeg har drukket mer vann de siste dagene?
her står alt du trenger å vite om ketose. Jeg tror ikke det er noe galt med stiksen din. Så lange du har utslag er du i ketose, graden på stiksen har ikke så mye å si.
Håper du leser linken for den er virkelig nyttig.:)
Det er problemet mitt. Stixen slår så lite ut, at det går nesten ikke an å lese av om den er negativ en gang. Den er nesten hvit. Det har ikke noe med "graden" av ketose å gjøre. Kanskje det er pga mye vann, ikke vet jeg.
Akkurat på grunnelag av hva du skriver råder jeg deg til å se på linken jeg ga deg. Der står ALT du trenger å vite om ketose og stiks. :ja: helt sant. VELDIG opplysende innlegg :ja:
Jeg har også slitt mye med fargeløse stix'er og fått endel råd i journalen min. Jeg håpte at stix'ene var ødelagt, men i og med at sambo fikk utslag, visste jeg jo at de virket. Nå har jeg brukt opp alle stix'ene, og det er egentlig greit å være uten, da slipper jeg å bli så stressa.. ;)
Har også veldig lyst utslag, men bryr meg ikke så mye om det. Hvis jeg lurer på om jeg er i ketose er det bare å holde hånden foran munnen et par pust :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.