Isemor sa for siden:
Min yngste sønn har 2 årsdag imorgen,og MÅ jo lage et eller annet som jeg og kan spise.
Er det noe jeg kan lage uten for mye karber?
Isemor sa for siden:
Min yngste sønn har 2 årsdag imorgen,og MÅ jo lage et eller annet som jeg og kan spise.
Er det noe jeg kan lage uten for mye karber?
Mayella sa for siden:
Tenker du på mat bare til deg selv, eller til alle?
Om du kikker på bake-/kake-forumet så finner du sikkert masse inspirasjon
Isemor sa for siden:
Ungene mine får vanlig sjokoladekake;)tenkte på noe til meg ja.Skal ta en titt om jeg finner noe fristende.
Gerd sa for siden:
Denne er søt og god: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15963
Ingen jeg serverte denne til merka at det var lavkarbokake ;)
Denne er også god, ikke så søt : forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17066
Gerd sa for siden:
Ellers så litt krem med splenda og varme bringbær er nyyyydelig :sikle: Og ikke mye arbeid å lage heller :D
Princez sa for siden:
Vittig at du spør! Jeg har akkurat spist litt av en delfiakake jeg laget for to uker siden lavkarbo.blogg.no/1200438205_delfiakake.html(Vært i frysen til nå altså ;))
Jeg kuttet ut de 6 eggehvitene, og puttet i to splendastix. Da ble den som mousse istedet.
Vil anbefale deg å fryse den ned i prosjoner, så kan du ta opp litt når du føler behovet melde seg.
I dag varmet jeg porsjonen i microen slik at den ble lunken, og ganske flytende... tok litt kald fløte på, og NAM!!!:D
Kanskje en litt krevende kake å lage, hvis du har liten tid, men verdt å prøve ved neste anledning hvertfall. (Dette hadde enhver sjokoman DIGGET!
Bayone sa for siden:
Ostekaka til Gerd er supergod :D Jeg laget den til bursdagen til minsten og fikk masse skryt av den. En av mødrene ble kjempeglad når jeg avslørte at det var en lavkarbo kake, siden hun gikk på lavkarbo men ikke ville annonsere det til hele verden ;)
Isemor sa for siden:
Tuuusen takk dere!!!:D
Har fått tips at jeg bør styre unna dette før jeg er i ketose,men blir veldig vanskelig imorgen når det er bursdag:cool:
Kanutten sa for siden:
Hmmmm damer da! Det er jo en 2 årings bursdag....
Kjøp pølser som har lite karber... Lag krem med splenda, lag gele, kjøp bacongull, kjøp atkins advancebar, kok kakao, etc
Iset sa for siden:
Da vesla fylte 2 år gikk jeg og mannen og et par av gjestene på Atkins, så jeg laget et par vanlige kaker og sånt, men i tillegg serverte jeg sukkerfri gele med krem, en lavkarbokake (ostekaken min) og så kjøpte jeg noen sukkerfrie Daim-sjokolader på Ultra (Toffee-squares). 0,5 karber per bit, mener jeg å huske. Litt faarlig gode da. :p
Isemor sa for siden:
Dere er noen knupper da:D tror gjerne det blir krem med litt splenda og bringebær på meg,så får ungene vanlig kake:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.