Hei!
Dere som kjenner meg vet at jeg brukte liknende fedonkosthold før lavkarboen, og gikk på et knallhardt platå. Det var ketolysen som hjalp meg ned fra det platået. Nå er jeg en behagelig str 38. :heia: Det er jeg egentlig fornøyd med! Behøver ikke bli et rekel heller. Kan jeg egentlig bare gå tilbake til fedonkostholdet mitt? Eller MÅ jeg trappe opp langsomt?
Jeg håper å få trent litt mer nå som jeg blir frisk igjen...det hjelper kanskje på vedlikeholdet?
Det er nok ikke å anbefale og hoppe rett over fre ketolyse til Fedon har jeg lært her inne. Det er lurt å ta denne vedlikeholdstrappa til Atkins, så får du innført de karbene i riktig og ikke tilfeldig rekkefølge. Jeg skal i allefall gjøre det (igjen) når jeg er ferdig med ketolyse om ti dager.
Fedon teller ikke karber, der går det på den glykemiske indeksen, derfor kan man ikke bare rase over fra karbetelling til gi-lister. Vil anbefale deg å lese boken hans, mye å sette seg inn i der og...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.