Har fulgt med dette forumet i det stille ei stund og tenkte nå å prøve meg på ketolyse-kuren. Har gjort det før og gikk da ned 15 kilo.Har nå fått noen nye "kjærestekilo" som jeg ønsker å få bort. Skal ned bortimot 10 kilo. Er dette for lite for å hive seg på en ketolysekur? Sliter litt med motivasjonen, men håper at det tar seg opp om jeg prøver å skrive litt her og får hjelp av dere med noen spark bak:D
Hei
Jeg har akkurat samme utgangspunkt som deg. Har også prøvd dette før, og har fått på meg igjen noen kilo på samme måte som deg : ) Jeg starta på kuren i går og det har gått bra til nå : ) Kjenner ketolyseånden er på plass så i dag har jeg kjøpt meg munnskyllevann..hehe
Vil så gjerne ned 10- 15 kg før sommeren, dette kan vi klare!!Vi får motivere hverandre underveis.
Med kjærestekilo mener jeg at det har blitt mye sofasitting, film og snop etter jeg fikkk meg kjæreste i september. Leste en plass at mange går opp ca. 7 kilo når de får kjæreste og det stemmer ihvertfall for min del:D Men nå er det slutt på den moroa:) har leta litt rundt her for jeg ønsker å lage meg en journal, men finner ikke ut av det..
Hohei på deg. Samme her,men har juksa litt med en ufornuftig hurtigkur.Nå er det ti kg igjen .Samtidig som jeg er inne på disse sidene kan jeg lære meg litt med dataen:DDet må da være mulig å greie det når andre kan
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.