< Tilbake til oversikten

Link til min journal

Romle sa for siden:

Jeg har laget en journal og vil ha linken under signaturen min. Hvordan gjør jeg det?

Distrea sa for siden:

Går inn på journalen din, kopierer adresselinja også limer du den inn under der du har noe fra før.

tror jeg :p

Romle sa for siden:

OK, jeg tok url adressen, men det blir jo feil når jeg tenker meg om...

TAkk for svar

Romle sa for siden:

Se der, ja... fikk det til jo :)

Distrea sa for siden:

Flinke du :) bra:D

Manina sa for siden:

Man kan også sette inn navnet på journalen i stedet for adressen. Men noen andre må nesten forklare det, for jeg husker ikke hvordan jeg gjorde det. :)

Distrea sa for siden:

da er jeg grønn også :D

Areola sa for siden:

Hvis du ser på linja over hurtigsvar,(og i avansert svar) så er det et bilde av en jordklode og en lenke. Hvis du trykker på den når du har markert noe du har skrevet, feks journalen min, så kan du sette inn linken til journalen din der:) da blir det forshempel slik:

Journalen min

Distrea sa for siden:

men NÅ gikk det! takk takk :blomster:

Romle sa for siden:

Fikk det ikke til, jeg...

sma sa for siden:

Her har du. Går det å kopiere?

Romles vei

sma sa for siden:

Det du gjør er å kopiere linken til journalen din. Så går du til signaturen din, og så skriver du den teksten du vil ha, ex Romles vei. Så markerer du teksten (Romles vei), og så klikker du på den jordkloden med kjetting på. DER skal du lime inn linken til journalen din, og da blir den slik du vil ha den. :)

Romle sa for siden:

Gjorde det, men fikk bare opp "siden kan ikke vises"

Dilly sa for siden:

Hei Romle

Vil du prøve dette?

• Marker den rosa linken med musa.Det er lettest å markere teksten fra høyre mot venstre
  • Høyreklikk og velg kopier,
  • og til slutt gå inn på å endre signaturen din hvor du limer inn denne linken ved å høyreklikke på musa og velger Lim inn eller paste..

Min journal: Romles vei

Romle sa for siden:

:stortsmil Hurra!!! Da er det i orden. Tusen takk
Føler meg skikkelig dum her jeg sitter... Er egentlig ganske datavant :D

Takk for alle råd :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.