Sugarpill sa for siden:
Vi er jo mange her som liker blomkål- og brokkoligratengen fra Eldorado. Tenke bare å tipse om at SPAR har 40% tilbud på alle frysevarer fra Eldorado denne uken. Bare å hamstre!:)
Sugarpill sa for siden:
Vi er jo mange her som liker blomkål- og brokkoligratengen fra Eldorado. Tenke bare å tipse om at SPAR har 40% tilbud på alle frysevarer fra Eldorado denne uken. Bare å hamstre!:)
Tuppen sa for siden:
takk for tipset!!!!
Kanutten sa for siden:
Denne gratengen er ypperlig å lage suppe av. Ha oppi litt mer vann, (litt fløte ) og en boks med smøreost.. og kanskje litt buljong. :sikle:
Distrea sa for siden:
:sikle: jeg må slutte å lese alle disse rådene og tipsene... spare dem 5 mnd :D:p ... da håper jeg det er lovlig for meg også :rolleyes:
takk for tips :D
Kanutten sa for siden:
Klemmer Vakkerdamen!!!! :klem:
Synes du er knallflink og standhaftig!!! :blomster:
Distrea sa for siden:
Takk :flau: prøver så godt jeg kan... men nå spiser jeg den nye suppa til Gerd før jeg har fått den godkjent av ED ekspertene :o
:klem:
Kanutten sa for siden:
Er det ikke så at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse??? :lol:
Distrea sa for siden:
:lol: Jo,,,, Og denne suppa smakte veldig deilig også, noe annet en ED syppene som ikke er etanes... ikke drekkanes heller :rolleyes:
Kanutten sa for siden:
:lol:
Du får lage deg en scootersandwich ala Ante Valente...:lol:
"Skal den etes? neita, neita neita"
"Skal den trikkes? jatta, jatta, jatta" :lol:
Distrea sa for siden:
knis :D
sma sa for siden:
:lol:
terry sa for siden:
Var å kjøpte noen poser med Brokkoli & Blomkål grateng (Eldorado) på Spar. De tok 19 kr pr pose her. De påsto at det var 40% avslag. Kan det stemme? syns det var dyrt til å være 40% avslag.
Edit: Øhh.. det stemte nok ja. Den vanlige koster over 30 kr
Sugarpill sa for siden:
Si meg, har dere vært på min lokale Spar og hamstret hele gjengen? De fikk inn nye varer i går, og i dag var det bare én pose igjen.
Dere kunne vel latt det være igjen et par stykker til, vel? :D
Distrea sa for siden:
:nei: ikke jeg... lover :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.