Tess sa for siden:
Ettersom at jeg er nybegynner, lurer jeg på om noen kan gi meg en liten oversikt om hva slags matvarer/ingredienser jeg bør ha i huset?
Prøver å oppnå ketose.
Blir veldig takknemlig for svar.
Tess sa for siden:
Ettersom at jeg er nybegynner, lurer jeg på om noen kan gi meg en liten oversikt om hva slags matvarer/ingredienser jeg bør ha i huset?
Prøver å oppnå ketose.
Blir veldig takknemlig for svar.
Distrea sa for siden:
Smør, rømme, fløte, fete oster, blomkål, brokkoli, salat, boks reker, egg, litt av hvert av kjøtt, fisk kylling... hva du selv liker.
masse rene produker :)
Distrea sa for siden:
kuul avartar forresten :ja:
Tess sa for siden:
Takk! Supert. Nesten så langt har jeg kommet, og vært en stund. Men nå må jeg kutte alle de gode karbene, og bli strengere. Dere snakker mye om helsekostsaker og diverse. Har du flere gode råd?
Kanskje jeg bør gå gjennom den store mattabellen og skrive ned alt som har 0-4 kh? Hvis ikke noen har en klar? :)
Distrea sa for siden:
hvis du skal følge ketolyse råder jeg deg til å kjøpe startpakke på ketolyse.no kjempe viktig å sette seg inn i hva ketogen kost er. Lese boka nøye.
du finner mye bra info hvis du går inn på de forskjellige filosofiene her inne.
Lykke til ... og velkommen :blomster:
Tess sa for siden:
Takk!
Madeleine sa for siden:
Ok å spise reker,krepsehaler selv om laken er tilsatt sukker?
Pearl sa for siden:
Jeg ville valgt en uten sukker.
Madeleine sa for siden:
Men så vidt jeg har reg.er alle bokser tilsatt sukker....:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.