Jeg drømmer om å begynne å dykke igjen... Har ikke gjort det på endel år samt at panikkangsten har utelukket muligheten. MEN til sommern vil jeg gjøre det!
Jeg har samlet sammen fullt dykkerutstyr og trenger bare en runde eller to med en instruktør.
Det er deilig å dykke! Man opplever en annen verden man ikke ante eksisterte... MEN det er nok å bruke snorkel og maske, da opplever man litt av den samme verden... Noen av mine beste venner er arbeidsdykkere, på den måten ble jeg introdusert. Vi dykka etter blåskjell eller oskjell, etter krabbe og flyndre, steinbit og fotobjekter... Følelsen av å leve i en vektløs tilstand i en helt ny verden er unik... Unner egentlig alle å oppleve det... Det blir jo ala unne alle å gå på de høyeste fjelltoppene :love: Stillheten er å nesten ta på.. man kan høre en motorbåt i det fjerne, man kan snakke med hverandre under vann faktisk, men det blir med rare bilyder :lol:
Hihihi har prøvd våtdrakten min... en gammal marinejegerdrakt, og jeg fikk den på meg!!!! :_plystre: Nå har jeg ingen lovlige unnskyldninger for IKKE å prøve...:_ohmy:
Skal i bassenget og vake litt samt teste ut gamle kunster som en opplading før jeg ringer dykkerklubben :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.