Kanutten sa for siden:
Fet frokost er best! (Dagbladet, Dag Viljen Poleszynski)
Distrea sa for siden:
Denne leste jeg også akkurat. Det er såååå moro hver gang dem kommer med sånt i avisa nå!... kanskje jeg snart får litt forståelse for kostholdet mitt :)
TBird sa for siden:
og som vanlig er det en gjeng med kålhuer og bedrevitere som vet "alt" som legger inn sine kommentarer på disse artiklene. Jeg kjenner jeg blir så iriitert av å lese kommentarene, at jeg nesten glemmer det viktige med denne artikkelen:mad: (ikke her men på dagbladet.no...)
Iset sa for siden:
Fatter ikke at de GIDDER å ha sånne kommentar-greier nederst på slike artikler, iallfall ikke når de omhandler fedme. Det er bare fjortiser og bedrevitere som svarer uansett.
SusieBlues sa for siden:
Enig i det at kommentarene alltid er like på slike artikler!
Men jeg blåser i det nå. Jeg er bare så sinnsykt glad for at han kom på trykk!
Hver lille artikkel kan til slutt få svigerfar til å se at det kanskje har noe for seg...
Han trenger absolutt lavkarbokosthold!
Manina sa for siden:
Det er veldig bra at de trykker slike artikler! :) Jeg likte også at Poleszynski forklarte greit dette med at fett og lavkarbo har helsefordeler for alle og virker forebyggende, og ikke bare er noe som folk som alt har problemer med vekt og etablert diabetes har godt av.
Jeg overser nå kommentarene under, og tenker at de snart blir borte. De har jo ingen positiv funksjon.
Enig med SusieBlues: Slike "drypp" er bra for å få allmuen til å tenke over kostholdet sitt, og ikke sluke den gamle skolens ernæringsfysiologers "råd" rått.
Distrea sa for siden:
Sant... men vi overser de :p
TBird sa for siden:
Må lære meg til det jeg også:D
matvraket sa for siden:
samme her:D kan liksom ikke skjønne hviorfor ikke alle tenker slik som meg :rolleyes:
Nille sa for siden:
Heia DVP !!!! :heia:
Han er medlem her og han......:p
men har dessverre ikke posta så mye ........
Distrea sa for siden:
er han? ... finner ikke noe jeg :(
Alyssa sa for siden:
Her er hva som kommer opp når jeg søker på innlegg skrevet av han:) :
Iset sa for siden:
Får ikke linken over til å funke, se om denne funker, det er direkte til profilen hans. Han har bare seks innlegg foreløpig:
Alyssa sa for siden:
Det var rart, den funker hos meg. :confused:
Iset sa for siden:
Sikkert fordi det var du som søkte, hehe. Tror ikke man kan linke direkte til slike søk? :vetikke:
Distrea sa for siden:
takk jenter, gikk fint å gå fra profilen hans... siden han hadde bare 6 innlegg, det var kjedelig lite.