< Tilbake til oversikten

1 kg etter første uken og jeg er fornøyd

Pelen sa for siden:

Jeg skal ikke gå ned mye, "bare" 4 kg. Men disse kilone har jeg ikke klart å få av meg, gjennom sund kost og trening.

Ketolyse er enkelt å forholde seg til så jeg valgte den metoden. Etter 1 uke har jeg gått ned 1 kg og jeg er fornøyd. :D

Summer sa for siden:

Så supert Pelen! :heia:

Princez sa for siden:

Kjempebra!! :)

Noen går jo mye ned i begynnelsen før det stopper opp litt, og kuren er i utgangspunktet beregnet for folk som skal ned 10kg eller mer.. Sier bare dette slik at du vet det! Håper du får de resultatene du ønsker... med tåmodighet gjør du nok det!! Klem :)

Pelen sa for siden:

Jepp, jeg er klar over det.

Rattata sa for siden:

Så flott! :heia:

Bayone sa for siden:

Kjempebra :heia:

Jeg synes også denne kuren er legg og følge, passer ypperlig for meg som bruker alle smutthullene i en kur jeg kan finne. Her er det ingen :D

Iset sa for siden:

Knallbra. :D

MorStine sa for siden:

Gratulerer med flott reultat. :heia: Lykke til med de få som står igjen.
Lurer på om du har en plan for hvordan du skal leve når du er ferdig med ketolyse? Det er nemlig veldig lurt og anbefalt å ha, hvordan du skal trappe opp med karbene igjen:)

Pelen sa for siden:

Ja, det er sikkert lurt å ha! Jeg har ikke noen direkte tanker foreløpig mer enn å ikke spise pasta, ris og poteter (som jeg klarer meg godt uten) og kanskje maks en skive brød per dag. Noen som har innspill?

MorStine sa for siden:

Du bør lese Nilles (eller Atkins) opptrappingstrapp, der får du tips til hvordan du kan innføre litt og litt karber i en bestemt og ikke tilfeldig rekkefølge:)

Pelen sa for siden:

Flott, da skal jeg gjøre det!

MorStine sa for siden:

I denne tråden har Nille skrevet ned hele trappen som går over (helst) 9 uker (hvis man ikke hopper over noen trinn), jeg har skrevet den av og har den i oppskriftsboka mi:)

Albertine sa for siden:

Pelen? :eek: Men, hvor er de uønskede kiloene henne?

Pelen sa for siden:

:D Godt fordelt fra midjen og ned. Det er bare snakk om 4 uønskede kilo som har sniket seg på de siste årene (nå jeg kom tilbake på jobb etter permisjon veide jeg 4 kilo mindre enn for en drøy uke siden). Jeg har prøvd å være flink med trening og tenkt litt lavkarbo, men de forsvant ikke. Om jeg lar de være og tillater det at bli flere så blir det tøffere, bedre å ta dem nå.

Men takk for komplimentet.

MorStine sa for siden:

Finnes det bilder av deg her noe sted?:nysgjerrig: Eller kjenner dere hverandre irl?

Tuppen sa for siden:

begynner jeg også å lure på :p

Albertine sa for siden:

Pelen og jeg kjenner hverandre ja. :)

MorStine sa for siden:

Aha, takk for oppklaringen;) Lider av ett nysgjerrighetssyndrom serru:lol:

Tuppen sa for siden:

mee too :lol:

MorStine sa for siden:

Godt å se at vi er fler med samme skavank, kanskje vi må starte en landsforening?
Siden jeg kom med forslaget kan du bestemme navnet:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.