Noen går jo mye ned i begynnelsen før det stopper opp litt, og kuren er i utgangspunktet beregnet for folk som skal ned 10kg eller mer.. Sier bare dette slik at du vet det! Håper du får de resultatene du ønsker... med tåmodighet gjør du nok det!! Klem :)
Gratulerer med flott reultat. :heia: Lykke til med de få som står igjen.
Lurer på om du har en plan for hvordan du skal leve når du er ferdig med ketolyse? Det er nemlig veldig lurt og anbefalt å ha, hvordan du skal trappe opp med karbene igjen:)
Ja, det er sikkert lurt å ha! Jeg har ikke noen direkte tanker foreløpig mer enn å ikke spise pasta, ris og poteter (som jeg klarer meg godt uten) og kanskje maks en skive brød per dag. Noen som har innspill?
Du bør lese Nilles (eller Atkins) opptrappingstrapp, der får du tips til hvordan du kan innføre litt og litt karber i en bestemt og ikke tilfeldig rekkefølge:)
I denne tråden har Nille skrevet ned hele trappen som går over (helst) 9 uker (hvis man ikke hopper over noen trinn), jeg har skrevet den av og har den i oppskriftsboka mi:)
:D Godt fordelt fra midjen og ned. Det er bare snakk om 4 uønskede kilo som har sniket seg på de siste årene (nå jeg kom tilbake på jobb etter permisjon veide jeg 4 kilo mindre enn for en drøy uke siden). Jeg har prøvd å være flink med trening og tenkt litt lavkarbo, men de forsvant ikke. Om jeg lar de være og tillater det at bli flere så blir det tøffere, bedre å ta dem nå.
Godt å se at vi er fler med samme skavank, kanskje vi må starte en landsforening?
Siden jeg kom med forslaget kan du bestemme navnet:lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.