< Tilbake til oversikten

Hvem er aktive?

Sweetflower sa for siden:

Hvor har det blitt av oversikten "hvem er aktive" som viser hvem som ser på hva?

Kanutten sa for siden:

Sier det samme jeg... Lurte på om det bare var jeg som var ekskludert fra noe.
Men hvis det er flere som opplever det samme så???

Distrea sa for siden:

forum liste,,,, gå på "hva skjer nå"... klikk på aktive brukere

Kanutten sa for siden:

Gjør det... men det nytter ikke. Jeg får bare beskjed om at jeg ikke har tilgang...

Takk for svar Vakkerdamen!!!

Fedonisten sa for siden:

Funksjonen er midlertidig deaktivert for å se i hvor stor grad den har negativ effekt på serverytelsen.

Moderator-Fedonisten :)

Distrea sa for siden:

det var jo rart. Men jeg har aldri fortsått helt poenget med den jeg:o

bare hyggelig nutte mor,,, men vi får håpe det kommer noen og kan hjelpe deg ordentlig :)

Kanutten sa for siden:

DEN var tynn!!! men men :_oy:

HP sa for siden:

Hva er det for en tone?

Nei den er faktisk ikke tynn, serveren er veldig treg i perioder (spesielt med høy aktivitet) og enkelte brukere har en tendens til å sitte mye på 'hvem er aktive', en side som er veldig ressurskrevende. Støttemedlemmer (slik Distrea er) har fortsatt tilgang til funksjonen, men jeg vil anmode disse om å bruke den med moderasjon en periode framover.

Kanutten sa for siden:

Hvordan blir man støttemedlem da??? Vil gjerne bidra! Jeg HAR tross alt fått et nytt bedre liv etter at jeg begynte her..:klem:

HP sa for siden:

Men bruk funksjonen med moderasjon da. Hvis ikke har ikke denne testen noe for seg. ;)

Støttemedlem: forum.lavkarbo.no/payments.php

Huldr sa for siden:

Kjære HP - nå er ikke jeg den som pleier å ha den siden lenge oppe av gangen - men jeg bruker den innimellom. Men dette har jeg aldri visst. Og det er sikkert mange av oss ... Bare å informere om det kan sikkert hjelpe mye! ;)

HP sa for siden:

Informasjon er vel og bra, men når vi skal teste dette så er det enkleste å deaktivere siden. Da får alle det med seg. ;)

Huldr sa for siden:

Ja da, mente ikke at dere ikke skulle teste. Bare å si at det er langt fra alle som er klar over slike ting og at informasjon kan bøte på det :)

HP sa for siden:

Når vi ønsker at dere skal ta hensyn til ting som dette så sier vi ifra. Nå skal vi teste, og så får vi se hva vi gjør videre. :)

Kanutten sa for siden:

hehe får nesten følelsen av at det er et salgstriks!

kjøp deg inn som "hva det heter" og få se hva de andre holder på med :lol:

Kanutten sa for siden:

Men bruk funksjonen med moderasjon da. Hvis ikke har ikke denne testen noe for seg. ;)

Her sier du jo at vi SKAL ta hensyn til denne funksjonen.. hva mener du da?

Skal vi eller skal vi ikke?

HP sa for siden:

Vi kommer til å begrense "hva det heter"-medlemer også om de blir veldig aktive der etter denne tråden. ;)

Kanutten sa for siden:

må skaffe meg flytende ip ser jeg..... :uskyldig:

HP sa for siden:

Flytende brukernavn mener du vel, det er lettere å følge med på det. :D

Summer sa for siden:

Det aner meg at det ikke er så hjelpsomt, poenget er jo ikke hvem, men i hvor stor grad. :dulte:

Kanutten sa for siden:

mener flytende ip... du vet hva ei ip-adresse er??

Du vet hvem som har flytende brukernavn FORDI du har oversikt over ip :lol:

men er ip flytende plages du..

HP sa for siden:

Nå skjønner jeg ikke hva du mener.

Jeg følger med på brukernavn, IP bryr jeg meg ikke særlig med.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.