Men er det som kan sette opp en ca dagsmeny for meg? Jeg er sånn jeg vil jeg vil, å jeg vet noe også men får det fader rullan ikke til.
Å så ammer jeg, må få med det da. Viktig at jeg ikke mister melka eller at det blir noe feil iforhold til amminga her med
Nå har jeg tenkt å lage meg en sånn eggerøre med bacon og sjampinjong til frokost, men kanskje greit å ha noe å variere med der også for en blir vel lei?
Kanskje et knekkebrød med skinke/kalkunpålegg og egg til lunsj?
Wok til middag feks, eller kjøtt med masse grønnsaker til.
Kvelds? Eggerøre, omelett igjen? Eller knekkebrød?
Når spiser dere siste måltidet for dagen?
Å hva spiser dere av frukt og grønt mellom måltidene? Hva drikker dere??
Et godt råd: Kjøp ketolyseboka. der får du en masse god info, ikke bare om mat. Men sammenhengen mellom mat og kropp.
Noen oppskrifter osv.
For Quinder reknes vel 15 g karbo pr dag som max. Så les nøye på varedeklarasjonen når du handler.
det er andre linker til det med amming her inne forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=17730&highlight=Amming
Hvis du søker på Amming så spretter det opp noen flere.
Lykke til med kuren og ammingen
Og tusen takk fra hele folket for at du lager nye borgere.OG - lar barnet få naturlig mat. Takk.
Ha en super dag.
Mvh Grovsnus
Husk at ketose ikke er anbefalt under amming og graviditet, så jeg tror et Fedonaktig kosthold er det beste for deg nå, og der har du jo endel menytips i boka samt på Lindberg-delen av forumet her. :)
Jupp,tenkte å prøve å leve på så lite karber som jeg kan men legge inn litt ekstra iforhold til hva andre spiser av karber. Jeg drikker fesk et glass melk til frokost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.