Hei forresten! Jeg er ny her!
Er fra vestlandet, og begynte på ketolyse for 3-4 uker siden..
Gikk greit ned i vekt i starten, så stoppa det opp etter en uke..
Gått greit, litt og litt, nedover, men nå er det helt stopp!!!
Og i dag morges hadde jeg gått opp en kg.. :confused:
Hva gjør jeg feil?
Spiser masse kjøtt og egg..
Litt salat innimellom..
Ost
Hildeborgs lavkalori-brød.. (MAX 2 skiver pr dag..)
Ja, jeg aner ikke.. Spiser liksom kun det (jeg tror) jeg har lov å spise iallefall..
Spiser du nok fett,da? Har du Ketolyse-boka? Jeg har i hvertfall satset på å få i meg mer fett i det siste fordi jeg fant ut at jeg spiste mer proteiner enn fett. Masse egg og kjøtt,- høres ut som mye proteiner. Hva får du i deg av fett og grønnsaker i løpet av en dag? Jeg er ganske fersk i gamet her, så det er sikkert andre som kan gi bedre råd. Men jeg kan jo prøve meg likevel.
Hva bruker du karbohydratene dine på da ?
Hovedvekten av dine 15-20 gram skal bestå av grønnsaker..... Og da holder det ikke med litt salat innimellom !
Hva er en typisk dagsmeny for deg ? Om du kan poste det, så kan vi ta en titt om det finnes en forklaring der ? :D
Ved prøving og feiling så pleier vi å finne ut av ting etterhvert ! :D
Hvis det er Hildeborg som er Torkil sin nabo så er det neppe lavkalori, men derimot lavkarbo brød ! Det finnes her på forumet under "nabobrødet" eller ketolyse brødet. Oppskriften står på Ketolyse bakemix boksen også.
Lavkalori brød er nesten aldri lavkarbo ! (Det er ikke praktisk mulig....)
Ser du bruker majones, noen her (bla megvel) har majo som en skikkelig parystopper. Så det kan være SÅ enkelt som å kutte ut den og se hva som da skjer.
Nei, dessverre så er det ikke det. Mange får stopp av det. men dersom du fortsatt går ned i vekt kan du jo fint spise det til du ev. fåt en stopp... jaja, god til å forklare i dag.
Jeg er også fersk her, og startet vel samtidig som deg. Gikk raskt ned mye de to første ukene men så har det stoppet opp her også. Har lest at det skjer med mange at det stopper litt opp etter ett par uker. Er bare glad jeg ikke har gått opp jeg. Håper det løsner snart for oss begge :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.