< Tilbake til oversikten

Oppgang etter uke 5!

Princez sa for siden:

Da var veiingen overstått for denne uken.

Opp 0,7 kg ble det! :eek:

Føler jeg gjør det jeg skal, men mulig jeg er litt for glad i å være METT!

Hmm... fortsetter hvertfall med kuren.. Planlegger å kjøpe bok, men er veldig fattig for tiden (alenemor, 2,2 mill i lån og to jobber!) så jeg MÅ vente litt til.

Kutter ut fløte/rømme/ost denne uken, og krysser fingrene!

Smula sa for siden:

Håper for din skyld at finansene tilsier at du kan skaffe deg boka snarest mulig, for den er du nesten avhengig av for å skulle forstå og gjennomføre kuren ordentlig.
Der står det også forklart at det er vanlig å stå stille eller gå litt opp i perioder. Kroppen må tilvenne seg ny vekt.

Princez sa for siden:

Ja! Det er helt sant at jeg må få farten opp og kjøpe boken! Får man den med faktura eller må den betales på forhånd?

Jeg måtte begynne å slanke meg i begynnelsen av januar, hvis jeg skulle klare å få av noen kg før jeg reiser til India 15 februar (blitt spandert på av en snillsnill eks-mann!! :D:D)

Jeg fant ut at lavkarbo var tingen for meg, og så kom jeg over dette forumet og var hekta... FULLSTENDIG!

Så dette var ikke så veldig planlagt, men er glad jeg havnet på denne kosten... Dette er "min mat" og savner ikke annet enn Freia Melkesjokolade!

Har vel aldri hatt det så bra som nå... Blid og føler meg veldig vel! :)

sma sa for siden:

Du kan kanskje låne boka på biblioteket? :)

Princez sa for siden:

Ja, det var faktisk en kjempegod idè!

Hadde litt lyst å kjøpe vitaminer og mel også, men vi får se hva det blir til!

Takker for tipset! :)

sma sa for siden:

Bare hyggelig. Sliter med dårlig råd selv så "been there - done that". :rolleyes:

MorStine sa for siden:

Nok en sliter melder seg. Du kan kjøpe boka på bokkilden.no, da får du den rett i kassa med faktura...

Princez sa for siden:

Da kjøper jeg den der, så får jeg utsette betalingen! Har innsett at jeg MÅ! Turen går til Meny 1 mars.
Takk Mor Stine:o

MorStine sa for siden:

Bare hyggelig, vennen:) Måtte gjøre det slik selv da jeg startet, ble nok med alle pillene og bakemixen fra ketolyse, over 600 kr som måtte ut med en gang. Så det er greit med det som kan utsettes litt.

Princez sa for siden:

Må bare nevne for dere at jeg tok av igjen de 0,7 kg fra forrige uke + ett halvt kg til denne uken :)

Kitt sa for siden:

Så bra!:D
Her gjelder det å ikke miste motet!
Lykke til videre!:heia:

sma sa for siden:

Flott! :heia:

Bayone sa for siden:

Så bra, det lønner seg å være tålmodig :heia:

Jeg fikk også en liten oppgang etter 4 uker, men det gikk heldigvis av igjen uka etter og siden har det gått ned :D

Tuppen sa for siden:

kjempe flott :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.