Føler jeg gjør det jeg skal, men mulig jeg er litt for glad i å være METT!
Hmm... fortsetter hvertfall med kuren.. Planlegger å kjøpe bok, men er veldig fattig for tiden (alenemor, 2,2 mill i lån og to jobber!) så jeg MÅ vente litt til.
Kutter ut fløte/rømme/ost denne uken, og krysser fingrene!
Håper for din skyld at finansene tilsier at du kan skaffe deg boka snarest mulig, for den er du nesten avhengig av for å skulle forstå og gjennomføre kuren ordentlig.
Der står det også forklart at det er vanlig å stå stille eller gå litt opp i perioder. Kroppen må tilvenne seg ny vekt.
Ja! Det er helt sant at jeg må få farten opp og kjøpe boken! Får man den med faktura eller må den betales på forhånd?
Jeg måtte begynne å slanke meg i begynnelsen av januar, hvis jeg skulle klare å få av noen kg før jeg reiser til India 15 februar (blitt spandert på av en snillsnill eks-mann!! :D:D)
Jeg fant ut at lavkarbo var tingen for meg, og så kom jeg over dette forumet og var hekta... FULLSTENDIG!
Så dette var ikke så veldig planlagt, men er glad jeg havnet på denne kosten... Dette er "min mat" og savner ikke annet enn Freia Melkesjokolade!
Har vel aldri hatt det så bra som nå... Blid og føler meg veldig vel! :)
Bare hyggelig, vennen:) Måtte gjøre det slik selv da jeg startet, ble nok med alle pillene og bakemixen fra ketolyse, over 600 kr som måtte ut med en gang. Så det er greit med det som kan utsettes litt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.