< Tilbake til oversikten

Til dere ferdigslankede!

Liiiz sa for siden:

Hei!
Så før og etter bildene dine, MorStine og må si at du ser kjempe flott ut! For en figur! Lurte på hva du (og dere andre som er har nådd målet sitt) gjør nå som du er ferdig? Hadde vært fint om noen ville dele sin erfaringer og tanker rundt dette. :)

MorStine sa for siden:

:o Oj, så rørende da:) Jeg tok Atkins-"trappa" da jeg var ferdig, innfører litt og litt karber og matvarer igjen, etter en bestemt rekkefølge, 5 karber mer hver uke. Nille har lagt inn denne trappa i mange innlegg:) Etterhvert er planen å gå over til Fedon, men etter jul tok jeg to mnd til med ketolyse, i håp om å kvitte meg med de tre kg jeg ikke fikk av sist. Målet var 24 kg og det klarte jeg, men for moroskyld ville jeg prøve med på de tre kg, men det ser ikk eut til å lykkes, kroppen min vil være her den er nå. Skal gi det ut februar, så skal jeg ta trappa igjen for så å komme meg over på fedon. Må lese ut boka først.

Millsi sa for siden:

Teller du karber enda MS? Jeg er i ketose,menteller ikke karber..VET jo at jeg får i meg lite nok ;) Men når man skal øke på så må man kanskje regne på det en periode igjen? Hvor mye veier du nå?

MorStine sa for siden:

Nei, gjør ikke det, men holder meg i ketose, enn så lenge. Det sitter jo i fingrene, så jeg VET jo hva jeg får i meg hver dag, og spiser ikke slik at jeg kan risikere å få i meg 30 karber liksom. Men det hender av og til at jeg er oppunder 20.

Liiiz sa for siden:

Takk for svar! :)Jeg har bestilt Atkins og Fedon boka, for å sette meg ordentlig inn i det før jeg gjør en forandring. Kjenner at jeg er litt redd, siden jeg synes ketolyse er veldig greit og føler meg trygg på at jeg gjør det riktig. Men jeg krysser fingrene for at det skal gå bra! Har også 3 kg jeg vil skal bort, men de sitter som støpt på meg.

Tok du fortsatt ketolyse tablettene når du skiftet over til Atkins?

MorStine sa for siden:

Jeg har tatt ketolysetablettene hele tiden, ja...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.