Hei - vi har gleden av å invitere til to foredrag med Sten Sture Skaldeman i Bergen:
februar
Kl. 12.00 på Studia i Parkveien (Universitetsbokhandelen) Hva er et evolusjonært basert kosthold og hvilke helsegevinster kan det gi? (Cirka en time - åpent for alle og gratis!)
[color=#1F497D][/color] kl. 17.00 - 19.30: Gjenvinn helsen med naturlig mat -
si farvel til sukkersug og jo-jo slanking!
[color=#1F497D][/color] [color=#1F497D][/color]Møt Sten Sture Skaldeman som fikk ny helse ved å bytte ut det stivelsesorienterte kostholdet, med nordisk urkost. Etter noen år uten stivelse og sukker, men med mer naturlig fett og protein, gjenvant forfatteren sin helse og fysikk. Skaldeman angriper etablerte kostholdsråd, og forfekter et kosthold som er likt det mennesket hadde i steinalderen. Innledning ved lege Trude Hetland, fra Dr Lindbergs Klinikk i Bergen.
STED: GRAND HOTEL TERMINUS - GRATIS ADGANG. VELKOMMEN!
Heldige Bergen !
Kanskje det hadde vært lettere å få til i Stavanger om Lindberg-legen hadde samarbeidet der og.... De har jo egnede lokaler også. Synd at dere reiser forbi denne gangen. Beklager at jeg ikke fikk til å ordne noe bra og billig lokale !
Nå håper jeg at bergenserne går mann av huse og at det blir en suksess !
:D
Det ble så dyrt med lokale (vanskelig med ledig kapasitet, jeg ringte 4-5 plasser + sjekket via kjennskap/vennskap - uten å finne ledig plass). JanMesi fikk til slutt napp på Park Inn og det var så dyrt at en måtte ha minst 50 deltakere som betalte min. 200 hver. Ellers ville det gå i minus. Det er jo umulig å garantere her i byen og det ble muligens litt drøy pris ?
Jan Mesi sier det kan være mulig på Alternativ messen neste gang. Vi får bruk tiden frem til da å reklamere for mulig besøk !
Hei folkens - nå er endelig hele programmet klart:
Sten Sture Skaldemans etterlengtede oppskriftsamling, GI-NULL!, lanseres på norsk 27. februar i Bergen. Sammen med samarbeidspartnere i Bergen har vi gleden av å invitere til tre lanseringsaktiviteter denne dagen:
Kl. 12.00: STUDIA Bokhandel - Parkveien 1.
Hva er et evolusjonært basert kosthold og hvilke helsegevinster kan det gi? Skaldeman kåserer basert på sine egne erfaringer - spørsmål og svar fra publikum.
Kl. 17 - 19.30: Grand Hotell Terminus
helse- og kostholdsseminar. Gjenvinn helsen med naturlig mat - si farvel til sukkersug og jo-jo slanking! Arrangeres i samarbeid med Dr. Lindbergs klinikk i Bergen. Representanter fra KOS, den nye diabetesforeningen, vil også være tilstede. (Se www.kostreform.no)
Kl. 20.30: Forfatterkveld på Norli Nummer 7
Svensk-norsk forening og Norli Nummer 7 inviterer til en hyggelig forfatterkveld med enkel servering i lokalene på Torgalmenningen 7, 2. etasje. NB! Begrenset antall plasser - påmelding til [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL] eller på telefon 55302450.
Alle arrangement er gratis og åpne for alle. NB - påmelding til Norli pga. servering.
Glade bergensere får altså ikke mindre enn tre muligheter på samme dag til å møte en av Skandinavias mest vellykkede slankere! Sten Sture Skaldeman er en underholdende foredragsholder. Lille Måne har hatt flere lignende arrangementer i Oslo, og det har ikke manglet på interessen!
GI-NULL! er Skaldemans oppskriftsbok for alle som vil spise seg ned i vekt og til en knallgod helse.
Velkommen - se også www.lillemaane.no for mer informasjon
Hilsen Jan M / forlegger Lille Måne tlf 21504740
(OG JEG BEKLAGER KJÆRE SIDDISER, MEN DET BLE LITT FOR MYE Å ARRANGERE BÅDE I BERGEN OG STAVANGER SAMME UKE ... VI TAR DET IGJEN PÅ ALTERNATIVMESSEN I SEPTEMBER.)
Snikløfter opp denne tråden litt, og håper å se mange lavkarbo-sjeler i dag!
Best regards, Jan
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.