< Tilbake til oversikten

Noen som har noen gode oppskrifter å dele?

Lindabtn sa for siden:

Frokost\Lunsj\Middags tips f.eks :D

Alt av interesse!!

Da hadde jeg blitt veldig glad :ja:

Selma sa for siden:

Melder meg på her jeg...Da spesielt mtp middagsoppskrifter:D De andre måltidene går faktisk forbausende bra:)

Fedonisten sa for siden:

Tror jeg vil anbefale dere å lese i oppskrifts-basen her - for der er det EKSTREMT mange oppskrifter..... Blir litt dumt å poste dem igjen i denne tråden syns jeg da ;)

:klem:

Anne sa for siden:

Hvis du ser helt øverst på denne siden her, så står det bl.a "Oppskrifter"....fin vei å gå:)

Lindabtn sa for siden:

Jeg har vært der inne, men er ikke det ganske blandet oppskrifter for alle kostholdsfilosofier??

Siden jeg er så fersk er det litt vrient å plukke ut de som er beregnet for Lindbergere....
Eller?!

Summer sa for siden:

Hvis du går inn der og ruller litt ned, så vil du se:

(Det er lenken jeg la inn til deg lengre oppe.) Og ellers, så er jo Lindberg ikke så streng, så de fleste oppskriftene går helt fint, bare til å ha litt ekstra grønnsaker eller brun ris til feks. :)

Lindabtn sa for siden:

Jøssenam, det har jeg ikke sett før :rolleyes:

Takk :)

Iset sa for siden:

Egentlig er det ikke så vanskelig heller, synes jeg, samme hvilken filosofi man følger. Man vet jo sånn ca. hva filosofien går ut på, hva som frarådes og anbefales, og da er det jo bare å plukke og mikse. Jeg har funnet en genial søkemåte:

Hvis jeg feks. har lyst på kylling en dag, skriver jeg kylling (med *-tegnet får man nemlig med alt om kylling, feks. kyllingfilet, kyllinglår osv) i søkefeltet på utvidet søk, og så velger jeg å bare søke på "oppskrifter". Da får jeg frem alle oppskriftene med kun kylling i. Gjør det samme med fisk, biff, kjøttdeig osv. Kommer det da opp noe Lindberg-aktig med mindre fett, bytter jeg feks. ut kesam med rømme eller lignende. Verre er det jo ikke. :)

Lindabtn sa for siden:

nei du har helt rett iset :suss: Verre er det ikke!!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.