Er det mange her som har før og etter-bilder av seg selv og har lyst til å vise frem?
Jeg har tatt førbilder, og tenker å vente litt før jeg tar et underveis-bilde... Så til slutt et etter-bilde :p
Jeg har ingen bilder fra før jeg gikk ned i 2004. Da veide jeg 10kg mer enn startvekta jeg hadde nå.
Kan alikevel legge inn bildene fra denne perioden. Første bildet veier jeg 76,3kg og andre bildet veier jeg 70,9kg. Skal ned i hvertfall 6 kg til. Kanskje 10kg.
Du er superflink!!!!:)
Jeg er inspirert og har tatt før bilder nå:) Har jo gått ned ganske mye før også, men glemte å ta bilde. Men, nå har jeg bilder før starten av denne etappen:)
Trøster meg med at damen har sikkert ikke født unger..... kroppen lever sitt eget liv etter noen barnefødsler..... urk... KAN aldri bli slik jeg.... sukk...
Min mage vil heller ALDRI se sånn ut, ikke etter bukplastikken heller. Har snart født to barn. Noen er jo heldige etter svangerskap også, men jeg bryr meg egentlig fint lite. Er kvitt over 60 kg og er veldig fornøyd, da får magen heller inneholde noen strekkmerker. :p
Hehe takk. Men seriøst, jeg måtte nesten gå bort i speilet og se at jeg virkelig VAR gravid, at ikke ungen hadde stukket av eller noe, da jeg så bildet. For jeg ser jo knapt gravid ut. Sikkert fordi det er guttemage og ikke vises bakfra og ikke så voldsomt forfra om jeg ikke har på en stram genser. Men fra siden har jeg DEN bowlingballen, hehe. Med jenta mi ble jeg bare bred og la på meg overalt. Skikkelig forskjell der.
Iset: Jeg har lest litt på profilen din ++ og du er virkelig en inspirasjon! Du har fått helt fantastiske resultater og ser veldig bra ut! :)
Tusen takk :) Absolutt håp! Det la seg først på magen (og mest) for min del også, men styrketrening og bra mat har absolutt funket! Ingen tro på at det ikke vil funke for andre heller!
Må si meg enig med en gammel libaneser som sa at : "gravide kvinner og modne kornåkre" er det vakreste jeg ser. begge deler gir løfte om en lys framtid for foket.
Moreheavygravy: Hvordan har du klart å gå ned så mye?fin du ble.kan du fortelle meg akkurat hvordan du spiste,hvor ofte,hvor mye du trente osv?jeg har nemlig ganske likt utganspunkt som deg,men synes ting går treiiigt..spiser bare generelt lavkarbo jeg.trenger å gå ned 5 kg til.
Wow, jwg bøyer meg virkelig i støvet, Iset. Har les en del på forumet her nå og det var morsomt å sette et ansikt til navnet. Helt utrolig for en forandring. For en jobb du har gjort! Du ser jo helt nydelig ut gravid også:)
Jeg gjorde egentlig ganske enkle grep, for å gå ned de første 10-12 kg.
-Trente styrke med vekter 4-5 ganger i uken. Frivekter, relativt høy belastning (når teknikken var på plass) Drev egentlig med liten trening utenom dette annet enn "vanlig" hverdagsaktivitet. Er veldig dårlig på kondisjonstrening, f.eks.... :o
-Spiste sunn, moderat lavkarbomat, mye proteiner (spesielt fra fisk, og kylling), restriktiv på mettet fett. Spiste fullkornspasta, groveste knekkebrød etc. Mye grønt, noe frukt. Sukker ble helt utelukket, melkeprodukter likeså (pga intoleranse) Spiste 3-4 måltider om dagen, alt etter som, har aldri vært noen tilhenger av å spise hele tiden ;)
Jeg har et par kilo til å skrelle av, og prøver nå lavkarbo mest av nysgjerrighet for å se om det er det som skal til ;)
Hvorfor var du restriktiv på mettet fett?Er det ikke liksom d som er greia her,at meierismør og slike ting er bare bra å spise,så lenge man ikke spiser mye karbs?blit bare litt forvirret av de ulike metodene..hehe.Skeiet du ut en gang i blant,f.eks hvis du var på fest,bursdager,middagsselskap o.l?
Ikke på alle filosofier. Lindberg anbefaler feks. umettet fett fremfor mettet, og siden hun spiste fullkornprodukter går jeg ut fra at det var en noenlunde slik linje hun holdt seg til.
Iset har helt rett, jeg hadde en slags fedon-light approach ;) Leste ikke noen bok eller noe, jeg bare fikk info fra mange ulike steder og snekret sammen noe som fungerte fint for meg :)
Jeg skeiet lite ut, men jeg unnet meg noe godt gjerne en dag i uken. Ellers var det jo bare snakk om å moderere seg litt, en treningsøkt eller en liten innkniping på mat enten før eller etter :) Prosessen gikk over relativt lang tid, så det var ikke noe problem. Driver egentlig ganske skjelden og fester, men jeg drakk øl av og til selv om jeg trente og styrte på. Men det ble gjerne et kakestykke i stedet for fem ;)
Jepp, nåddet målet rett etter nyttår. Prøver meg på vedlikehold, men en Tromsøtur ble til 3 dagers minisprekk:o Men går vel egentlig greit. Har ikke sjekket vekta da:p
Jeg har sett henne "in real life" så vet at resultatet er bra:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.