< Tilbake til oversikten

Hvorfor får jeg poeng?

bibi sa for siden:

Ser at jeg opparbeider meg poeng? Hvordan skjer dette?

Megvel sa for siden:

Jo!
Du ser øverst her at det er en vekt der? Om noen digger det du sier kan de gi deg en tilbakemelding (du ser disse aller nederst på kontrollpanelet ditt). Om det er et seniormedlem får du mer poeng enn om et juniormedlem gjør det. Om du går over 100 så får du en grønn prikk til. Du ser at enkelte har masse prikker! De lysegrønne koster mer enn de vanlige grønne.
På denne måten synes ihvertfall jeg at dette forumet blir mer oversiktlige, og det er lite bytte av nick og sånn. :p

Ja, og så får du poeng for å skrive innlegg iblant.

bibi sa for siden:

Ja - men når jeg trykker på vekta kommer det to alternativer "jeg er positiv" - "jeg er negativ". Gir jeg poeng ved å trykke positiv?? Og under kommentar: hvem er det som ser dette??? Og hvor?

Megvel sa for siden:

Jo, titter du nå på kontrollpanel-knappen her oppe på den blå linja, og blar til helt nederst, så ser du at jeg har lagt en beskjed til deg!

Da ga jeg en positiv beskjed og du fikk mer poeng...

bibi sa for siden:

Og jeg klarte å gi en positiv beskjed til deg også! :)

Takk for god hjelp - nå skjønner jeg dette!!!!

Summer sa for siden:

Jeg pleier å gi ryktepoeng dersom noen forklarer noe veldig bra, eller om noen er hjelpsomme, eller hyggelige, eller oppmuntrende, ol. :)

MorStine sa for siden:

Så om du ser på Lise, så er hun både hjelpsom, hyggelig og oppmuntrende;) Laaaang rekke grønnprikker:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.