Har som flere av dere slitt litt med sjelden avføring og vært litt bekymra for det. MEN jeg merker når jeg spiser masse fett så blir jeg løs (FOR løs faktsik) i magen.
Så cocosan min kommer jeg aldri til å gi slipp på :D Supert å regulere magen med å. Også håper jeg vekttapet følger etter.
Jeg går på Atkins. Begynte i starten av denne uka - og er i ketose. Hadde løs mage de første dagene.... Men nå?? Neida!!! Så jeg er usikker på om fettet har noe å si her????
Jeg blir meget løs i magen, for å si det mildt, dersom jeg får i meg for mye fett fra meieriprodukter som fløte og ost. Kan fint steke mat i mye smør, men fløte og mye ost lager opprør i min mage... Nå er jeg ikke plaget med treg mage så ofte, men vet hvordan jeg skal løse det om det dukker opp...
Virgin Cocosa fra helsekosten er det hun snakker om, det er kjempebra for å øke fettnivået, generell energi, og fordøyelsen, om den er treg, da.
Prøv deg frem forsiktig, det er mange som får veeldig fart på den om det er for mye (mange ss).
Ja..magen min reagerer på for mye stekt ost..hehe. Kan spise masse smør eller masse plain ost. Men steker jeg den blir det opprør i magen. hehe. Hender seg jeg har gjort det for å få gått på do. Hehe.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.