bland alt godt sammen og stek dem i den fasongen du selv vil ha dem, ca 1/2 cm tynne.
1-2min på hver side, sterk varme.
Jeg tar to store salatblader, legger en løvbiff på hver, legger på litt grønnsaker, litt majones eller rømmedressing, og 5-6 skiver gulost, klæsjer dem sammen...
wow, jeg som ikke egentlig er så veldig gla i kjøtt - liker bare kjøttdeig - og heller ikke gla i burger, har aldri spist det - fikk skikkelig vann i munnen! Dette MÅ prøves!
og nå føler jeg meg ekstra dum - hva er worcestershiresaus? og hvor får jeg kjøpt det? i matbutikk? i såfall hva står det sammen med? oljer? ketchup?
[quote=Ella-A;612784] og heller ikke gla i burger, har aldri spist det /quote]
Hvordan vet du at du ikke liker det hvis du ikke har spist det? :lol:
Burger er jo kjøttdeig i komprimert form...
jaok overdrevent at jeg ikke har spist det, når jeg var lita likte jeg de i pakker fra stabburet, vet ikke hvorfor det byr meg imot men. Om jeg dunger på med ca to sånne små ketcupkoppting på en miniburger på mcdonalds klarer jeg å få den ned men den er liksom ikke god.. det er det jeg skulle frem til.. jeg spiser det ikke hvis jeg ikke MÅ..
Nei, mcDonald kan strang tatt ikke kalles burger. Lag de sjøl, av kjøttdeig, litt krydder, hakket løk og litt fløte, blandes sammen, formes til burgere og stekes. Du vil få en aha opplevelse... :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.