Selges samla. Pris fra ED i parantes, samla pris 700,- pluss porto. Alt skal vere god dato, innkjøpt for ca ein mnd sidan.
(Kan evt hentast i Bergen dei neste 7-10 dagar.)
Jeg har ti sjokoladepuddinger til salgs. :) Kan også byttes mot kyllingsuppe, pannekaker eller cappuchino.
Karamelldessertene og de lett utdaterte vaniljepudding, jordbærdessert og ferskendessert ser det ikke ut til at noen vil ha, nei. :lol: Gis bort mot porto!
Jeg er ny her, og har akkurat startet med Eurodietten i samarbeid med legen min. Jeg synes det er litt vanskelig, har til nå vært ganske uheldig med både pannekakene(som jeg ødela helt, men smakte bra), omeletten som smakte grusomt og en kyllingsuppe som ble et virvar av klumper.
Likevel er jeg fast bestemt på å fortsette, og lurer på om noen har noe produkter de vil bli kvitt? Om du har noen supre tips til hvordan man kan tilberede produktene under fase 1 også, tas alle tips imot med takk:)
Jeg skulle gjerne ha byttet litt med deg, hadde det bare ikke vært for at jeg kun har bestilt en startpakke, så har ikke kommet så langt som til å skaffe noe å bytte med enda:))) Derfor er jeg kun ute etter å KJØPE enn så lenge. Men hey- kanskje jeg kan bytte med deg ved en annen anledning:)
Hei du, lykke til med ED! Eg har ei bråte med produkter som eg ønsker å selge. I utgangspunktet helst samla. :) Eg står midt i flytting, og vart litt usikker akkurat no kvar eg har dei ståande, men trur mesteparten framleis står i bergen. Skal uansett ikkje vere noko problem å få tak i det, om du (eller andre) er interessert.
Har du noen info på hva dette smaker? Så langt vet jeg nemlig bare at jeg liker/kan takle kyllingsuppe, pannekaker, de barene med frukt og bær og brownie, så jeg vil gjerne få tid til å smake meg frem litt først:) Forresten er den couscousen ganske god- så dersom du fremdeles ikke har solgt om noen dager, så kommer jeg tilbake til deg:)
Eg taklar ikkje risottoen, suppene og karamelldesserten, resten tykkjer eg egentlig er heilt greit. Av middagane likte eg paella og den franske gratengsaken best, og pannekaker/brownies sjølvsagt :p Eg tykkjer omeletten var ok, men eg drukna den i masse grønnsaker, salat og hadde eit egg i. Alle dessertane er fryktelig søte forresten.
Har kaaaaaanskje nokre pannekaker, brownies og praline bars eg kan gå med på å sende fra meg, dei var absolutt best så eg har beholdt dei litt som hurtig-mat, men ser at eg egentlig ikkje brukar dei... :)
vis du drukner grønnsakssuppa med masse grønnsaker,, blomkål , brokkoli eller noe ,og lukker øya og spiser fort, så går den til nød ann,,ja den er grusom
kyllingsuppa går ann ,,jeg tar lunka vann og visper den ut, da blir de fleste klumper borte
Bytter bort:
18 Praline barer
15 poser kyllingsuppe
5 poser risotto med sopp og parmesan
5 poser fransk potetstuing
6 poser pasta (1 pose byttet bort, 5 poser igjen)
Dette byttes gjerne i:
Skinkeomeletter
Ost og gressløk omeletter
Kjeks med sjokoladebiter
Brownies
Vanilje/karamell barer
(Kjeks med bringebær)
Er også interessert i å kjøpe disse produktene, om de selges til redusert pris. :)
Hvis det er noen av dere som vil kvitte dere med kyllingsuppe som vil selge den til redusert pris, send meg en PM. Jeg har ikke noe dere ønsker dere i bytte, dessverre.
Det jeg vil bytte i er sjokoladefrokost, hot chocolate, kjeks med bringebærsmak, barer og pannekaker.
Jeg kan også selge de for kr. 17 pr stk (det er iallefall den summen jeg har kjøpt poser av andre for).
Jeg har fortsatt veldig lyst til å få byttet en del produkter, har både barer og kyllingsuppe for de som måtte være interessert! ;)
Jeg ønsker å BYTTEBORT følgende Eurodiett produkter:
Bytter bort: 18 Praline barer 15 poser kyllingsuppe 5 poser risotto med sopp og parmesan 5 poser fransk potetstuing 5 poser pasta
Dette byttes gjerne i: Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett...) Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...) Brownies Vanilje/karamell barer
Send meg en PM om du er interessert. :)
PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris.
Jeg tør ikke kjøpe mer her jeg. Sist jeg kjøpte produkter her så fikk jeg tilsendt en eske der så og si alle produktene var gått ut på dato, halvparten gikk ut på dato i 2009. For de produktene betalte jeg kr. 1350,- og nesten alt var uspiselig. Prøvde å få kontakt med vedkommende som solge meg varene, men får ikke svar :( .
Har også bare hatt positive erfaringer med bytting så langt. Ikke prøvd ut kjøp/salg enda, men skjønner at du blir skeptisk etter å ha vært så uheldig. :_oppgitt:
Jeg har prøvd og synes de smaker rart. Jeg er ganske redd for å spise for gammel mat egentlig, så det kan jo tenkes det er innbilning. Men da jeg hadde laget en av suppene og datteren tilfeldigvis kom inn klaget hun over at det luktet kompost på kjøkkenet.
Jeg ønsker å BYTTEBORT følgende Eurodiett produkter:
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
Dette byttes gjerne i:
Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett.)
Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...)
Brownies
Vanilje/karamell barer
Send meg en PM om du er interessert. :)
PS! KJØPER også gjerne om du selger til redusert pris.
Jeg tror nok hun er klar over hva hun har gjort. Jeg har bedt henne om å oppheve kjøpet og hun svarer ikke. Men jeg liker heller ikke tanken på å henge henne ut offentlig, selv om jeg må innrømme at det er litt fristende.
Uff, så kjedelig ! Jeg har heldigvis bare positive opplevelser med bytte/salg her inne. Håper virkelig at denne personen tar til fornuft og gir deg pengene tilbake !
Noen som er interessert i å gjøre en god byttehandel? :D
Har fortsatt mange produkter jeg gjerne vil bytte bort, så nå gir jeg følgende mulighet :p :
Du får 25 produkter - i bytte mot 20 produkter.
Du får 15 produkter - i bytte mot 12 produkter.
Du får 10 produkter - i bytte mot 8 produkter.
Bytter bort:
15 poser kyllingsuppe
Dette byttes gjerne i:
Kjeks med sjokoladebiter (evt noen kjeks med bringebær...)
Brownies
Vanilje/karamell barer
Ost og gressløk omeletter ( i nøden går det med skinke-omelett.)
ser det er VELDIG mange som ikke er gla i suppene.. jeg pleide tilsette litt ekstra vann og bruke den som base med grønnsaker oppi.. som en grønnsakssuppe:) det var ihvertfall MYE bedre enn ren suppe!! ...bare ett lite tips/forslag:)
Kjipt å få mat utgått på dato ja. Jeg har gode erfaringer her inne jeg også - men nå ble jeg usikker på om jeg sjekket datoen, men alt smakte som det skulle da..
Syns det er flott at noen nå har lagt inn når maten går ut!
Hei Tinus76! Veldig greit å kunne bytte hvis man liker forskjellige ting! Ser du har fått kommet godt igang på ED. Vil bare reklamere for FellesED-tråden. Veldig kjekt å følge hverandre i hverdagen....jeg må bare si at jeg syntes du ser helt slank ut på bildet dit! Lykke til videre!
Takk for det - begynte på ED for et år siden, men gikk litt opp etter jeg slutta. Kom aldri helt i mål. Prøver å begynne igjen på fase 1, men mye vanskeligere denne gangen!
Hei.
Jeg har en del forskjellige retter jeg ikke spiser. Jeg trenger ikke bytte, men selger de billig.
10 poser med mushroom omelett, holdbar til 04/2012
4 poser vegetable flavorured holdbar til 09/2011
3 poser vegetable flavorured holdbar til 03/2012
2 poser aspargous soup holdbar til 12/2011
5 poser semolina with vegetables holdbar til 09/2011
(har 8 poser semolina with vegetables som er holdbar til 01/2011 som gis bort hvis noen vil ha de)
7 poser mushroom parmesan holdbar til 05/2011
12 poser mushroom omelett holdbar til 04/2012
4 poser strawberry cream dessert holdbar til 12/2011
5 poser caramel cream dessert holdbar til 01/2012
Alle disse selges for kr. 10 pr pose + porto og emballasje
9 poser soya nuts holdbar til 09/2011 selges for kr. 15+porto og emballasje
Ønsker å selge følgende Eurodiet-produkter til ca. halv pris:)
5 poser sjokolade curstard/pudding a kr 14,- (holdbar til 01/2012)
3 poser kyllingsuppe a kr 14,-(holdbar til 03/2012)
5 poser risotto a kr 16,-(holdbar til 09/2011)
5 poser purre- og potetsuppe a kr 14,- (holbar til 01/2012)
5 poser sopp-omelett a kr 14,- (holdbar til 04/2012)
6 poser couscous a kr 16,- (holdbar til 09/2011)
5 poser skinkeomelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
4 poser ost og gressløk omelett a kr 14,- (holdbar til 03/2012)
Porto kommer i tillegg.
Om noen ønsker å kjøpe dette samlet blir prisen 500,- pluss porto.:)
Hei!
Jeg er helt ny her, men har allerede en del produkter jeg må bytte, alle er helt nye og har holdbarhet til 2012.
Jeg bytter gjerne til sjokoladedrikk, og evt frokostblandingen med sjokolade. Om noen bare vil kjøpe, er det også mulig. Trenger de ikke:)
Crem brulee
vanilje pudding x 2
sjokolade pudding
mushroom-parmesan.
spinat og brocoli x 2
kjyllingsuppe
vegetar pai x 2
grønnsakssuppe med krutonger.
skinke omlett
ost og gressløk omelett x 2
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.