< Tilbake til oversikten

Krom-kalium pillene?

breeze sa for siden:

Hei. Har vært på ketolysekuren i 19 dager nå og har gått ned fra 92 kg til 86,4, noe som jeg er svært fornøyd med:D. Men har problemer med disse krom-kalium pillene. Får utrolig vondt i mellomgulvet( rett under, mellom puppene), litt sånn får ikke puste vondt. Har nå delt pillene i 2 og det hjelper litt, men det gjør fortsatt vondt. Har noen andre opplevd dette, eller er det jeg som reagerer på noe stoffer i dem? Skikkelig ubehagelig og ekkelt er det.

Summer sa for siden:

Jeg vil anbefale deg å spise dem midt i et måltid og se hvordan det går. :)

breeze sa for siden:

De 3 første dagene (før jeg tok koblingen mellom smertene og pillene) tok jeg dem sammen med mat. Forsøkte så å ta dem med en gang jeg sto opp før frokosten og det har hjulpet litt. Var så j.... de første dagene at jeg brakk meg over vasken før jeg dro på jobb. Skjønner ikke hvorfor jeg reagerer på dem??

Millsi sa for siden:

Reagerer på de pillene jeg å.. Må ta de sammen med et skikkelig måltid. Gjør jeg ikke det blir jeg skikkelig kvalm og får veldig vondt i mellomgulvet :ja:

solsikke sa for siden:

Jeg har også reagert dersom jeg ikke tar de til måltid.
Tok en gang på tom mage, og ble skikkelig dårlig:(
Men no går det fint:)

breeze sa for siden:

Takk for svar.
Da er det med andre ord ikke bare jeg som sliter med dette;).

Princez sa for siden:

Grattis med super-start! :) Heier på deg videre!

Torkil sa for siden:

Hei
Gratulerer med flott vektnedgang. Del tablettene i to og ta dem med mat og Rikelig vann, det hjelper. Det er saltinnholdet som plager magen.
Man kunne ha delt tabletten i 2-3 tabletter, men jeg tror det holder lenge med tre forskjellige tabletter å holde rede på.
Vennlig Hilsen
Torkil:)

breeze sa for siden:

Takk for svar.
Kroppen har visst vent seg til dem nå, får ikke vondt lenger;)

MorStine sa for siden:

Mannen min startet 1. januar og hadde akkurat samme problemene som deg, men det gikk over etter ett par uker. Muligens litt mindre.

breeze sa for siden:

Hei Morstine.

Vil bare si at det var ditt innlegg med før og etter bilder som du la inn på NM, som fikk meg til å begynne med dette. En stor takk til deg:)

Torkil sa for siden:

NM ???:confused:

breeze sa for siden:

He he, nybaktmamma.com.

MorStine sa for siden:

Så bra, er visst fler jeg har vervet inn her med å legge inn de bildene:o Er så godt å kunne gi/hjelpe andre å finne andre muligheten til det jeg selv opplever med denne kuren!

Torkil sa for siden:

:oHei
Har noen en Link til billedene. jeg fant dem ikke i det rotete forum.

Vennlig Hilsen
Torkil

MorStine sa for siden:

Det er jo de samme bildene du har sett her inne Torkil:) Og kommentert:)

MorStine sa for siden:

Her er den aktuelle tråden på NM, Torkil...

Torkil sa for siden:

Hei
Åhhh ja det var slik du hadde gjort det med link til dine FLOTTE billeder her ;-)

Takk
Torkil :)

MorStine sa for siden:

:o Ja, enkelt og greit;)

~kiki~ sa for siden:

Denne tråden var det godt jeg fant. Trodde nærmest jeg fikk hjerteinfarkt i morges. Tok tabeletten med et glass vann før jeg reiste hjemmefra, og da jeg gikk mot jobb fikk jeg så vondt at jeg måtte sette meg ned. Skikkelig vondt der ribbena slutter, og det strålte og ut mot ryggen. Varte over en time, og jeg begynte å bli bekymret. Men nå vet jeg jo hva det skyldes, og skal passe på å spise samtidig som jeg tar tabeletten.:)

matvraket sa for siden:

shit!!
dette har jeg også opplevd.. det var så ont og ille at jeg måtte få en av legene på jobb til å "se" på meg. jeg trodde det var infarkt, men fikk roet meg ned da jeg fikk forklaring på at det ikke kunne være det.. ekkelt.
jeg har tatt tabelettene en stund nå ca 3 uker. men av og til når jeg skal legge meg, så får jeg krampe i leggene.. noen som vet hvorfor??

jobber i turnus og tar dem derfor ikke til faste klokkeslett.. har dette noe å si? evt hvor mange timer må det gå mellom de ulike ketolysetabelettene??

lurer veldig på dette ;)

Princez sa for siden:

Se her ja... Denne tråden hadde jeg faktisk glemt! Hmm... Får vente og se jeg da, om det ikke gir seg! Smertene minner om plagene jeg hadde da jeg hadde gallestein. Rart.. Og litt skummelt, men det går vel greit med meg også! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.