Millsi sa for siden:
De røde? Noen som vet? Skal til Danmark snart,og det er jo lettvint å VITE hva jeg kan spise når jeg er der. Det er bare svipptur,men en hel dag i København uten å vite hva jeg skla spise kan bli ekkelt :ja:
Millsi sa for siden:
De røde? Noen som vet? Skal til Danmark snart,og det er jo lettvint å VITE hva jeg kan spise når jeg er der. Det er bare svipptur,men en hel dag i København uten å vite hva jeg skla spise kan bli ekkelt :ja:
Goggen sa for siden:
Det finnes med og uten. Du må nesten lese innholdet på dem. Akkurat nå har REMA tilbud på GØL rødvinspølse. Den er full av fett og 0-1 karbo pr.100 gram.
Men i Danmark, som overalt ellers er det jo mange smaker og varianter.
Men som sagt GØL fra Tulip er ok. Men den koster bare en tier for 300 gram, så å spare noe der i Danmark vil jeg tror er vanskelig :)
Nille sa for siden:
Vanlige danske røde pølser har mellom 3.5 og 4 karber pr 100 gram.
Dansk salami (den røde) har mellom 2.5 og 3 karber pr 100 gram.
(Jeg har ført dem inn i Fitday en gang - dette programmet runder av under 0.5 ned til nærmeste hele og over 0.5 opp til nærmeste hele - derfor har jeg det ikke mer nøyaktig).
Du kan spise det samme i Klben som du ville spist hjemme. Det går greitt å be om ekstra grønnsaker om du ønsker det, og de reagerer ikke negativt om du ber dem ta bort poteter/ris eller pasta. I Nyhavn er det masse god fiskemat også....
God tur ! :D
Millsi sa for siden:
TAKK!! Skal ikke dra for å spare så masse,men for å kose meg med mamman min!!! Gleeder meg!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.