< Tilbake til oversikten

Svimmel og sliten?

bibi sa for siden:

Startet med induksjonen på mandag. Har allerede tatt av noen kilo - men er skikkelig sliten og slapp. Blir fort svimmel også.... Er dette vanlig - eller har noen noen gode råd??? :)

Gerd sa for siden:

Det er en helt normal bivirkning av ketosen. Dette kommer seg ettehvert. Pass på å få i deg masse vann og og vitaminer :ja:

JenJen sa for siden:

Helt normalt :ja: Og det går over :)

bibi sa for siden:

Det var hyggelig å få svar så fort. Er helt ny her...

Takk for rådet - skal drikke masse vann. Håper det helper! Imponert over resultatet ditt!!!! 22,5 kilo!!! Går det an å spørre hvor lang tid du har brukt?

Gerd sa for siden:

Takk :)
[i][/i]
Akkurat 1 år brukte jeg på de kiloene. Mesteparten (17,5) gikk bort fra 1. februar -15. juli 07. Resten har jeg tatt og skal ta på "laaaangen".. :)

matvraket sa for siden:

jeg begynte med atkins kost i desember, og det er først nå jeg kjenner at jeg er slapp og sliten. men det rare er at kroppen min er full av energi.. kroppen min kunne tenkt seg å tatt en laaaaaaang tur i skiløypa, men hodet mitt vil så absolutt ikke være med..
og så den stygge smaken i munnen da..
er dette vanlig?

Tuppen sa for siden:

ja det er normalt ja og den stygge smaken i kjeften tyder på at du er i ketose ;)

Megvel sa for siden:

Tar du ketolysetablettene religiøst? For om ikke så kan du for eksempel få for lite vit B og sånn, MorStine gikk på en smell sånn, les hennes innlegg om det! ("så viktig er ketolysetablettene")

matvraket sa for siden:

ja det gjør jeg. ikke i begynnelsen, for jeg syns det var vanskelig å velge kosttilskudd.. så da var jeg kjempeglad når jeg fant denne siden, og linken til ketolysesiden. jeg fikk tabelettene i midten av januar, frem til da brukte jeg noen som jeg kjøpte på apoteket.

men jeg jobber i turnus, og har problemer med å få tatt dem til et fast klokkeslett. hvis jeg har mye å gjøre på jobb og bare må stappe i meg maten(ikke bra) glemmer jeg tabeletten min..

noen som vet hvor lang tid det må gå mellom tabelettene, og må de taes til et måltid?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.