< Tilbake til oversikten

Trening et must for vektnedgang?

beate sa for siden:

Hei hei. Lurer litt om dere stort sett trener alle sammen? Blir litt lite trening på meg i grunn. Er i enormt dårlig form for tiden, men har så smått begynt å røre meg litt da selv om det ikke er mye. Sliter med mye smerter i muskler og ledd og blir derfor veldig stiv og får vondt av trening. Plages mye med nakke,skuldre, rygg og hofter. Men skal prøve å bli flinkere da.

Men jeg lurer på en ting: må jeg trene for at dette skal gi skikkelig resultat? Håper dere vil dele deres erfaringer med meg :o

indi sa for siden:

Jeg tror jo ikke du trenger å trene for å få resultater... men for min egen del så har trening gitt MASSE merverdi... mer energi, overskudd, muskler, og så videre....
Liker å trene jeg:)

nalana sa for siden:

Skaldeman sier at du ikke trenger å trene før du føler deg i form til det og får lyst. Og dit mener han du skal komme bare ved å spise i følge hans anbefalinger.
Andersen mener det er ganske viktig med 1/2 times mosjon hver dag. Det holder med gange i nabolaget i det tempo man kan klare. Poenget er å få opp pulsen. Er man i dårlig form så får man veldig lett opp pulsen.:p

Du får selv finne ut hvem du vil høre på.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.