< Tilbake til oversikten

Er det normalt å få utslett?

Hønemor sa for siden:

Vet lite om ketolyse, har ikke boka enda! :mad:

Megvel sa for siden:

Umm, nei, hva slags utslett? Er du allergisk mot noe?

Hønemor sa for siden:

Nei, ikke som jeg vet om!!
Har røde prikker som klør veldig

Megvel sa for siden:

Har du spist mye av noe du sjelden spiser da?
Medisiner? Tar du ketolysetablettene?

Hønemor sa for siden:

Spis veldig mye egg da, men har egentlig bestandig gjort det! Så tviler på at det er det! Har aldri reagert på noe, så aner ikke :-s
Tar ikke tabletter, er det veldig viktig? Selges de på apotek også?

Megvel sa for siden:

Ja det er viktig med ketolysetablettene. Egg kan jo utløse allergier da, vet ikke om det kan være det?

Hønemor sa for siden:

Vet du om jeg kan få de på apotek? Tviler egentlig på at det er eggene, for har alltid vært glad i det og spist mye! Aldri tegn på det før!

Megvel sa for siden:

Ja og nei, se på ketolyse.no hva som er i de, og så kan du kjøpe det der om du ikke bestiller fra nettbutikken eller finner deg en Meny-butikk der du bor!

bocca sa for siden:

Det kan være at du er allergisk mot egg. Man kan spise reker hver dag i 60 år og plutselig en dag være allergisk.

Dilly sa for siden:

Merkelig. Jeg har noe i nakken. Det klør, jeg klør meg til blods. Var hos legen og fikk Elcon salve. Det hjalp godt.

Jeg har hørt om flere med samme skjebne.

Grunn: Overgang til lavkarbo, fravær av sukker og brød? Aner ikke jeg.

energibunten sa for siden:

Tenk over om du spiser noe nytt...
Nekter å tro at fravær av sukker og karbo er saken. Jeg har "mistet" mye trøbbel etter å ha kuttet det ut, men jeg er mer følsom enn før.

MorStine sa for siden:

Tror man kan få reaksjoner av ulik karakter når man brått går over til en annen levemåte. Noen får små nupper/kviser i starten. Vent ett par uker og se om du blir kvitt det:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.