jeg sluttet å røyke for 6 mnd siden, men kiloene har rast på. Var hos legen i går, bestemte meg for ketolysekuren startret med det samme. Skal ned 14 kg. Har dere noen råd til en nybegynner?
hva kan jeg spise som snacks om kvelden?
hvor fort kan jeg teste om prosessen er begynt?
skal jeg kjøpe disse soyagreiene for baking? hvor får jeg tak i disse?
Du vil ikke ha behov for snacks når du har kommet i gang, søt suget forsvinner, tro meg!
Du kjenner på pusten, om du har "dårlig ånde" ellers er stix bra, tar vel litt forskjellig tid for noen, men etter ett par dager?
se på www.ketolyse.no
der finner du det meste. Og hvis du leser boken får du mange tips.
ikke tenk så mye på snacks og sånt i starten.. for det kan lett ødelegge for deg selv....
ellers så anbefaler jeg deg å lese boka til torkil.. ( ketolyseboka) og surfe litt rundt her.. så klart- det er bare å spørre i vei :)
du merker ganske fort når du er i ketose... men ikke bli for opphengt i stixene...
Vet alt om kiloene som raser på når en slutter å røyke. Men VI SKAL KLARE DETTE. :ja:
Jeg har også akkurat begynt (og kanskje dummet meg litt ut ved å spise Maaruds Baconsvor i starten). Ser at jeg må slutte med dette. Skal handle inn i morgen diverse ingredienser sånn at jeg har mulighet til å innarbeide meg til nye kostvaner.
Ehhm... hvorfor er det dumt å spise maarud baconsvor??
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.