< Tilbake til oversikten

Uren hud?

KW87 sa for siden:

Har fått skikkelig uren hud i fjeset iløpet av de siste dagene:(
Ikke noen få kviser,men "nupper" i hele fjeset!
Kan det være pga kuren:confused:
At all dritten skal ut :p

Tuppen sa for siden:

nettopp startet?
for jeg fikk masse kviser i starten... sikker fordi at alt skal UT , men etter det har jeg ikke vært plaget :D så bare ha litt tålmodighet
:klem:

MorStine sa for siden:

Etter utskeielsen min i julen fikk jeg skikkelig uren og stygg hud. Og kviser her og der på kroppen.

blåbær sa for siden:

Aha ... Dette har jeg ikke tenkt på. I høst, da jeg ikke spiste lavkarbo, fikk jeg masse kviser på rygg og lår, og lurte veldig på hvorfor. Ganske sjenerende. :( Trodde det var fordi jeg svettet en del, og hadde et par andre teorier, uten at jeg tenkte et sekund på at det kom av kosthold. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det, for det var jo vanlig når jeg var yngre hvertfall, å si at man fikk kviser av ting som potetgull og sjokolade. Selv om jeg ikke spiste noe større av slikt, kunne jeg jo trukket parallellen ... :dum: :)

KW87 sa for siden:

Puh:p

Ja,for merker jeg synes det er litt ekkelt!
Men virke nesten som utslett! Svir litt hvis jeg blir svett i panna f.eks!:forvirret
Huff. Håper det forsvinner snart!

:klem:

JenJen sa for siden:

Åh, de der nuppene hadde jeg også! Det gikk over etter en liten stund, og plutselig oppdaget jeg at huden var helt nydelig og hadde en spesiell glød. Så bare hold ut :)

Murmeline sa for siden:

Jeg og sliter med uren hud. Har gått på ketolyse siden september, men ser ingen forbedring. Ikke alle som får pen hud av kuren, dessverre.

Bee sa for siden:

Jeg får kviser uansett like før mensen, men de forsvinner mye raskere enn de gjorde før. Og så kommer det bare en eller to bittesmå, i stedet for 5 svære.

KW87 sa for siden:

Mye bedre i dag allerede:)

Ignite sa for siden:

Fikk også en del nupper på skuldre og rygg i begynnelsen. Brukte en hanske av hamp i dusjen, og har ikke fått det tilbake siden.

michij sa for siden:

Ja, merket det jeg også. Ikke hatt kviser siden jul, men nå fikk jeg plutselig to. Kan jo være noe jeg har spist da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.