Stek sopp, løk, brokkoli og kjøttdeig. Tøm på hele begeret med creme fraiche, og tilsett det øvrige. La det putre i noen minutter. Det lukter og smaker HERLIG! Også populær mat for barn.
[color=navy][/color]
Server med en stor bolle med salat, og oljedressing.
Åååååååååååååååååååååå !! DEN SKAL JEG LAGE :sikle:
Mangler bare peanøttsmør..... så er jeg klar ! Oppskrift allerede printet ut og festet på kjøleskapsdøra !!
Tuuuuuuuuuuuuuuusen takk MHM !! Da er helgen reddet !
Namnam.. Laget denne med en hel kylling og uten gressløk og peanøttsmør.
Cashewnøttene synes jeg ikke ble noe gode oppi, men kanskje det var meningen at jeg skulle tatt dem først i pannen og ristet dem eller noe ? :o
Lager denne minst et par ganger i måneden. Bruker kyllingbryst i biter. Har i cashewnøttene til slutt, de blir ikke gode om de får koke for lenge oppi sausen syns jeg. Og retten er adoptert av famile, venner, og kollegaer !
Hvilken cocosa skal vi bruke? Skal ha klubb snart og lurer på å servere denne. Hva slags grønnsaker eller salat passer best til tro...?
Blir det passelig å tredoble oppskriften til 7 damer?
Nå står denne og putrer på komfyren. Jeg koker røde linser til. Hadde ikke Garam Masala så jeg brukte Tandoori Masala-krydder istedet, men alt det andre originale er oppi. Smakte litt på den nå, vanvittig nyyyydelig!!
Denne har blitt en favoritt hos meg. Hadde tenkt å lage den i helgen da jeg fikk besøk, men fikk ikke tak i curry pasten på meny. Skal prøve en annen meny-butikk.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.